Ik was 7 jaar toen ik begon, ik was net 7 geworden en ging voor het eerst paardrijden op mijn verjaardag. Dat was toen vlakbij ons vakantiehuisje, bij een ontzettend leuke manege en het paard waar ik op reed heette Lady.
Rahf
Geplaatst: 10-08-11 13:26
Ik was 7 toen ik op de manege begon en ben daar op m'n 14e gestopt. Toen altijd verzorg/rijpaardjes gehad, en ook met deze paardjes altijd lessen gevolgd bij de club. Ben nu 28 en heb nu een klein jaartje m'n eigen paardje Zelf zadelmak gemaakt en ben haar nu aan het doorrijden. Mijn dochter word in september 5, maar rijdt nu al (stappen en draven) en krijgt volgend jaar voor haar 6e verjaardag een eigen ponietjuh
Ik was elf jaar toen ik begon met paardrijden en nu wilt mijn vader een paard kopen (hij rijdt ook). Ben echt zoo blij!
danieck_8
Geplaatst: 12-08-11 11:44
op m'n zevende begon ik met rijden op de manege nu ben ik 13 jaar , mijn eerste pony kregen we ik en mijn zusjes toen ik 9 was !
romyloverrr
Geplaatst: 12-08-11 12:00
was al fan van paarden toen ik 4 was maar mocht toen noch niet op paardrijden, wel op het paard van mijn tante zat ik altijd (fries) toe ik 6 was ben ik pas op een manege begonnen, 11 jaar een shetlander half ingereden mijn verzorgpony (had geen zadel en hoofdstel dus ben niet erg ver gekomen XD) 11,5 jaar leren mennen en de paardjes waar ik mee heb leren mennen men ik nu, 12 pony ingereden shetXwelch was een hele leuke ervaring, 13 (nu) ben mijn verzorgpaard/pony het rijden vroeger mishandeld geweest dus je moet er heeeeeeeel voorzichtig mee zijn geweldig paard een echte schat een hele pittige
en ik rij nog steeds op een manege en op het paard van mijn tante, ben er inmiddels 18 keer vanaf gevallen XD
Ik rijd vanaf mijn 8e en sindsdien ben ik besmet met het paardenvirus;). Tegenwoordig beginnen kinderen steeds vroeger met paardrijden en zitten sommigen (met papa of mama ernaast) al met 4 jaar in de les.... wel schattig eigenlijk om zo gewoon vertrouwd te raken met de paardjes.
Toen ik 4 jaar kreeg ik een Welsh Ruintje. Op mn 6e een Welsh Hengst > kwamen we na de koop achter & hij kwam uit Duitsland. ;s Op mn 8e een New Forest merrie. Op mn 12e een New Forest x Welsh x ? > reed ik voor iemand, is verkocht. Op mn 12e een Haflinger merrie > nu nog steeds. .. Op mn 13e 2 Dartmoor pony's > verzorgpony's.
op mn 9e Nu 13 dus 4 en half ervaring Niet super lang ofsoo
Tesseel
Geplaatst: 14-08-11 21:27
ik was 7 toen we naar een nieuw huis verhuisde en daar kochten we een shetlander nu heb ik een pony en ondertussen hebben we er 6, paarden&pony's ( ook van me broer:P)
AngieEnKiwi
Geplaatst: 02-12-11 14:46
ik pas op men 11de dus al bijna een jaar, ik vind het echt spijtig dat ik pas zo laat ben beginnen rijden want het is zo leuk!
lessen ben ik mee begonnen toen ik 12 was geloof ik maar ik heb al sinds mijn 4e of zo regelmatig op een pony of paard gezeten (van kennisen, familie, vrienden en natuurlijk de ponyritjes op de kermis, kinderboederij enz enz) als er een paard was waar ik op mocht liet ik dat niet voorbij gaan
Miepie77
Geplaatst: 02-12-11 16:25
vanaf dat ik 8 was ben ik wekelijks op les gegaan, maar zat al op het paard voordat ik kon lopen, ben nu 34 dus al best een hele lange tijd
Op m'n 10e. Na een keertje paardje gereden te hebben op vakantie in Frankrijk kon ik nergens anders meer aan denken. En m'n moeder reed toen al op de manege.
jes_sam
Geplaatst: 09-12-11 12:01
toen ik 6 was begon ik bij de manege, toen ik 10 was kreeg ik een verzorgpony en ging over naar vereniging les en stopte met de manege . Toen ik 12 was kreeg ik mijn eigen pony die ik zelf door reed. En toen ik 16 was heb ik mijn eigen paard ingereden
Ik was 6 toen ik op de manege reed.8 of 9 toen ik mijn eerste verzorgpony had en 10 toen ik Amber kreeg. Toen Amber 3 was en ik 13 heb ik haar samen met begeleiding ingereden.