Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Natuurcacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:35

MarcoBorsato schreef:
Ik denk er gewoon heel nuchter over. Abel is echt mijn vriendje, maar ik heb meerdere paarden gehad en die waren ook mijn vriendje. Er is niet 1 paard voor mij op de hele wereld.

Heb ik ook, dus voor 1 miljoen kun je veel meer vriendjes kopen.

Vroeg of laat moet je toch afscheid nemen.

Maartenn

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:39

Ja hoor, dan breng ik hem zo!
Ook al is hij nog zo lief enzo, ik kom er wel overheen.
Met zoveel geld kan ik een heel leuk nieuw paard kopen, die ik uiteindelijk net zo leuk vind.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:44

Pfoeh, ik ben echt dol op mijn beessie. Maar voor een miljoen, ja hoor, dan is ze weg, mits het een goede nieuwe eigenaar is.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:50

Tja ik heb beloofd dat ze bij me blijft tot de dood, dus nee.
Toen ik nog geen eigen paard had zei ik ook ja, maar eigenlijk is ze me nu gewoon al te dierbaar. :o

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:46

Uhm zou niet gelijk staan te springen en ja zeggen (omstandig heden waar die dan naar toe zou gaan :+ )
maar voor een mil zou die dan zeker gaan, kun je makkelijk meerdere paarden vriendjes voor terug kopen :)

coke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:51

Ja hoor mag meteen weg.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:08

De liefde tussen een persoon en een paard is vaak groot, mooi toch? :)
Wel jammer dat sommige mensen geld belangrijker vinden dat hun dierbaarste bezittingen :(
Maarja ieder zijn eigen keus eh? ;)

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:18

Nu zeg ik nooit van mn leven , maar t ligt eraan wat ze te bieden hebben, denk als ze een super super goed huis krijgen waar ze t nog beter heeft dan bij mij ,, en ze staan dan voor me met de centjes dan zal ik t wel doen , maar wel op de voorwaarde dat ik haar mag bezoeken.....
Maar krijg ze t slechter dan bij mij dan gaat ze natuurlijk nooit van mn leven...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:19

Wat noem jij een super goed huis? Want mijn paardje heeft het liefst gewoon grote schuilstal,gras,hooi,lekker springen, en soms wat lekkers ;)

goldflower schreef:
Nu zeg ik nooit van mn leven , maar t ligt eraan wat ze te bieden hebben, denk als ze een super super goed huis krijgen waar ze t nog beter heeft dan bij mij ,, en ze staan dan voor me met de centjes dan zal ik t wel doen , maar wel op de voorwaarde dat ik haar mag bezoeken.....
Maar krijg ze t slechter dan bij mij dan gaat ze natuurlijk nooit van mn leven...

wiilemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:28

O nee, mijn paard gaat nog niet weg voor al het geld in de wereld. Mn jaarling zou ik nog wel kunnen, maar mijn 10 jarige echt niet. Not-for-sale :P

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:31

nee, nooit. dan heb je wel een miljoen maar geen pony waar je super veel van houd en een leuke tijd mee hebt gehad. nee mijn bartje gaat nooit meer weg. :)

Gioyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:48

neee zeker niet, dan heb ik een miljoen, waarvan dan het liefste paardenspullen voor wil kopen heb ik geen paard, en misschien ja, dan koop ik dr gewoon weer terug hahahaha

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:54

Al 35 pagina's +:)+

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 10:02

goldflower schreef:

Hier ga ik helemaal in mee!!
Mijn 14/jarige krijgen ze alleen op deze voorwaarden, mijn 6 jarige mogen ze voor minder ophalen..(geld)

demyxparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:07

Nee, natuurlijk niet!
Daar is hij veelste lief voor! <3

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:16

Zeker weten dat ze Bernice voor een miljoen mogen hebben (mits ik haar nog een keer mag komen bezoeken en dat ze dezelfde/betere leefomstandigheden krijgt als nu) Poownie krijgen ze er dan ook nog bij :o

Mijn paard is echt mijn alles <3 , maar met dat geld. Pfooee, dan kunnen wél dat huis kopen met zoveel grond, en wél een kleine fok/dressuur/enz.stal oprichten. Én ook nog wel dat ene paard, waarmee ik gelijk naar de hoge klasses zou kunnen.....

Dus ja, als iemand haar voor een miljoen zou willen hebben. Ik kom haar zelf wel brengen, met een grote strik erom ook nog :D

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:08

Klaar en duidelijk NEEEEEE!!!!!

Je verkoopt je kind toch ook niet voor dat geld? Nou, mijn paarden zijn net mijn kinderen, ik heb er een enorm emotionele band mee en zou ze niet kunnen missen! Wat ben je met dat geld als je doodongelukkig bent?

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:16

Ondanks dat ik mijn paardje pas heb, zeg ik nee.
Er is pas geleden een flink bedrag geboden en hebben we ook nee tegen gezegd.

Hij is mijn beste vriendje geworden en gaat voor geen 100 miljoen weg. Ik ga liever werken om geld te verdienen dan mijn paardje verkopen.

Ik zie hem als een deel van de familie, en je familie verkoop je niet. ;)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:23

Vickz schreef:
Klaar en duidelijk NEEEEEE!!!!!

Je verkoopt je kind toch ook niet voor dat geld? Nou, mijn paarden zijn net mijn kinderen, ik heb er een enorm emotionele band mee en zou ze niet kunnen missen! Wat ben je met dat geld als je doodongelukkig bent?

Je kan het ook zo bekijken; Als mijn paard een peperdure operatie zou moeten ondergaan kan ik dat echt niet betalen als student zijnde. Maar als ik haar aan iemand zou verkopen die er een miljoen voor geeft zal diegene een operatie vast ook geen probleem vinden om te bekostigen. :+ Dus ja dat zou dan een 'beter' baasje voor haar zijn dan ikzelf.. En daarom zou ik het dus wel doen. :D Mits ze het verder ook heel goed krijgt daar natuurlijk en niet doorverkocht wordt etc etc.

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 21:28

Ja hoor, voor een miljoen wel..

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:21

Als de andere randvoorwaarden ook goed zijn en pownie en die persoon goed overeen lijken te komen dan wil ik er best over nadenken...

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:23

echt niet nooit!!!
zij is mijn allerbeste vriendinnetje en dat is veel meer waard dan 1 miljoen euro

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:42

Ik denk het niet. Hij is mijn allerbeste vriendje en staat altijd voor me klaar. Maar misschien als er mensen met dat geld voor me zouden staan zou ik er nog eens over denken..

bleh krijg nu al een naar gevoel van binnen als ik eraan denk dat hij weg moet..

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:46

deze discussie horen wij vaak op stal ...en ja ! als de nieuwe plek goed is en er goede intenties zijn met het paard ..gaan ze weg !! en of dat nu voor 10.000 euro is of voor een miiljoen......dan zeg ik DOEN!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:48

Ikl heb zelf geen eigen paard, maar als ik die zou hebben zou ik er een strikje omheen doen en persoonlijk afleveren :')