Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ElCid schreef:Nog voor geen 10 miljoen!! Mijn paarden zijn mijn vrienden en er is geen bedrag op deze wereld wat vriendschap kan kopen.
vinurr schreef:weet écht niet waar dit moet, TEM maar als het verkeerd staat
Stel, er word een miljoen geboden voor je paard, terwijl hij niet te koop is. (als je meerdere paarden hebt: alle paarden óf je lievelingspaard) Wat doe je dan? Verkoop je hem, of laat je het geld toch aan je voorbij gaan?
Ik zou mijn paard toch houden, ik verkoop hm alleen als het écht niet anders kan.
Amber7777 schreef:ElCid schreef:Nog voor geen 10 miljoen!! Mijn paarden zijn mijn vrienden en er is geen bedrag op deze wereld wat vriendschap kan kopen.
JIJ WEET WAT HET IS!!!!
De rest hier die zeggen bijna allemaal ja, een strik er rond en bla, bla, bla!!
Zo behandel je die dieren niet! Het zijn levende wezens! Je Vrienden, Je familie!!!!!!!!
En ik weet dat als het erop aankomt alleen de laffe mensen en de geldwolven hun paarden zouden verkopen! Alleen de mensen die ECHT van hun paarden houden zouden tegen de gene die dat bod doet zeggen: Rot op! Mijn Paard is nog niet eens te koop voor al het geld van de wereld!!!!!
I Love You! I Love You! I Love You! I Love You!
. Ik hou mijn paard dan zeker wel
. Geld maakt wel degelijk gelukkig, maar dan wel geld waar ik gewerkt, gespaard heb.. en geld waar ik niet mijn geliefde naasten weg zou moeten doen.. dan zou het voor mij geen zin hebben, dat geld.
.. Emski schreef:Ehm............kijk eens naar Albert Zoer met zijn Okidoki. Hier werd 4 miljoen dollar voor geboden, nog niet zo lang geleden. Zéker in de sport moet je op dat moment natuurlijk cashen. De volgende dag kan hij immers koud in zijn box liggen! Maar nee, de familie Zoer blijft erin geloven en Okidoki wordt níet verkocht. Arm beest en domme boeren! Emski

Amber7777 schreef:ElCid schreef:Nog voor geen 10 miljoen!! Mijn paarden zijn mijn vrienden en er is geen bedrag op deze wereld wat vriendschap kan kopen.
JIJ WEET WAT HET IS!!!!
De rest hier die zeggen bijna allemaal ja, een strik er rond en bla, bla, bla!!
Zo behandel je die dieren niet! Het zijn levende wezens! Je Vrienden, Je familie!!!!!!!!
En ik weet dat als het erop aankomt alleen de laffe mensen en de geldwolven hun paarden zouden verkopen! Alleen de mensen die ECHT van hun paarden houden zouden tegen de gene die dat bod doet zeggen: Rot op! Mijn Paard is nog niet eens te koop voor al het geld van de wereld!!!!!