Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brainless schreef:Amy doet het super, ze blijft wat kopschuw als je haar wilt pakken, maar met beleid heb je haar zo.
Ook staat ze nu rustig op stal als ik een stukje met Sun (mijn andere paardje) ga rijden.
Vandaag was ik voor het eerst met Sun naar club (ja,ja toch maar een keertje lessen).
En het commentaar..... hij was te voorwaarts op het been, niet rennerig, maar ze reageerde te snel?!.....
Maar ook toen heeft Amy rustig 2 uur alleen op stal gestaan.
Ik heb ze nu voor het eerst samen op stal staan (omdat het zo ontzettend donker was, dat werd dan zoek het weiland), met een schotje van 1.30m ertussen en ben benieuwd of ze morgen nog apart of bij elkaar in de stal staan.
Marigold schreef:karina,
ik las je verhaal en wilde aan de hand van je verhaal eigenlijk gaan vragen of er misschien hormonaal iets niet in orde is met je merrie,
maar je gaf dus zelf al aan dat het een pismerrie is.
ik denk dat rust voorlopig echt het belangrijkste is voor deze pony!
rockwitch schreef:Altijd fijn om te horen idd. Zorro mag binnekort naar NL, want hij is bijna genezen, dus dat is wel fijn. Brainless wil je hem nog steeds opvangen?
Hopelijk kunnen er dan nog 2 kleine hondjes meekomen als we opvang en nieuwe baasjes hebben. Zijn hele leuke hondjes, en superlief.
Brainless schreef:Amy vind sneeuw ook fantastisch en ging gelijk liggen rollen.
Ook schraapte ze het sneeuw weg met haar hoeven om zo bij het gras te kunnen. Sun had echt zo iets van : die is gek....
En wachtte totdat Amy gras had gevonden en ging daar lekker gelijk zelf eten. Kon Amy weer opnieuw beginnen....