Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LynnS_ schreef:Heel erg mooi dier annemarloess!
Veel succes ermee!
Ikzelf was even tussen de prijspaardjes op sh aant snuffelen. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Nu was ik toch wel benieuwd naar jullie reactie op dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IMJye1No0M
Arabiertje* schreef:De topic's over Warona zijn inderdaad verwijderd, om Jvdh te beschermen, of om mezelf te beschermen.
Warona is hier 9 maanden geweest, en elke dag de verzorging gehad die ze nodig had. Ook nog haar pijn medicatie, en zo veel meer. Jvdh belde me op een dag dat als het paard terug zou gaan, daarmee de kous af was. Ik kon niet leven met het feit dat ik het paard elke dag met pijn zou moeten zien ' leven '. Nu zal ze misschien geen pijn hebben, of niet veel meer. Maar rijd haar maar enkele dagen of weken, en dat veranderd allemaal. Ik geloof best dat Warona een super goed sport paard geweest is, vroeger dan. Maar nu, is ze enkel en alleen een recreatiepaard. M - oefeningen heb ik er nooit uitgekregen, ook niet mijn lesgeefsters die op hoger niveau rijden. Wat er ook staat in de uitleg dat ze dood braaf is bij omgang en rijden, wel... In omgang is het best een super lief paard, maar ook eentje die wel eens anders uit de hoek kan komen. Bij het aansingelen bijvoorbeeld stampt ze, of bij het rijden legt ze haar oren plat. Als ze nadien dan effectief echt pijn krijgt, gaat ze ook lelijk beginnen bokken.
Jullie mogen gerust denken van me wat jullie willen, maar ik heb er alles aan gedaan om Warona te kunnen houden. Maar financïeel en emotioneel was het te zwaar geworden voor mij. Ik kreeg geen toestemming om haar te laten inslapen, Jvdh heeft mij ook nooit willen geloven over haar medische toestand. Volgens hun is ze altijd kerngezond geweest, ze is nu terug naar JVDH mijn centen heb ik immers ook nooit terug gezien, niet de centen die ik er voor betaald heb en niet de dierenarts kosten. Die centen waren nog het minst van mijn zorgen, het ergste van alles vind ik dat ze nu gewoon terug verder verkocht wordt als kerngezond paard. Hoogstwaarschijnlijk voor dezelfde prijs, hoogstwaarschijnlijk krijg ik binnen 2 uur opnieuw een bericht met waarschuwingen dat ze me voor de rechter gaan slepen, aangezien ik doe aan Laster en eerroof. Maar jullie wilde weten wat, hier heb je dan het verhaal.