En wat het ook voor een schatje wordt, bijzonder zal het bloupje zeker zijn gok ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yavanna schreef:Ayasha schreef:Rust is voor wanneer we dood zijn.
Precies dat, slapen doe ik wel als ik de mode uit ben![]()
Maar wauw, wat een werk hebben jullie al verricht zeg, hadden jullie nou wel regen gisteren?
) maar dat was zo stuk gelopen dat we daar dus eerst terug een grasmat moeten laten wortelen dus 8-12 weken minimaal niet bruikbaar als weide.
) Ingewindelt, naar de stal, bescherming er rond tegen het vuil en verven.
. Hup met de geit!
Ze hebben het echt zo laten onderkomen terwijl ze ofwel: het gewoon hadden kunnen onderhouden. ofwel een weekendje aanpoten binnen. Verven hebben wij nu in delen gedaan ivm mijn fysiek maar een gezond iemand had dit op een weekendje klaar.

alleen sam mag bij haar.
hij nam vandaag een vriendin mee die ook interesse had dus we hebben iig al 2 klanten voor juni (Lauren ook natuurlijk
)
wil je ‘goedkoper’ veel stallen moet je ergens een gang huren of kale huur.
Voor niks gaat de zon op uiteindelijk wij moeten onze huur ook gewoon betalen. Maar was sowieso apart dat die persoon in Zutendaal zou gaan settelen…
twee stallen zijn verhuurd naast Lauren. 

) petraaken schreef:vinger ziet er goed uit.![]()
Misschien moet ik ook maar zo praten tegen mijn 2 jarige ruin.Die heeft ook zo van zijn dagen dat hij de klier uit hangt. Als ik ga dreigen met het een of ander gaat hij dan misschien wat rapper reageren als ik iets vraag.

ikkedus schreef:Jeetje, je hand is toch ook wel goed blauw nog. Maar ze hebben de flap goed netjes teruggezet gelukkig. Een 10 voor handvaardigheid van die arts.
ze heeft het echt super strak genaaid. Het was echt gescheurd dus was daar bang voor maar zou je nu niet meer zeggen.
toen het net gebeurd was heb ik even beide tegelijk gedaan en toen dacht ik zelf ‘Jezus Meid doe normaal, je bent hysterisch.
‘) maar mijn hand lag op mijn buik dus ik meteen ‘oh sorry das niet handig voor jou
‘