Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yavanna schreef:Dat is goed nieuws, duimen dat er volgend jaar april een mooie merrieveulen met het karakter van Cassanova naast staat
Hannanas schreef:Ik denk dat er genoeg animo zal zijn voor Joy kwa dek hoor! Mooi maatje, mooi karakter. Zeker als hij dat toont bij en met andere mensen, zijn goede wil in de hand en onder de man.
Ahhhhhhh ik voel mn vinger gewoon zeer doen bij jouw foto’s. Wat een poedersuiker plek. Understatement. Ga je letterlijk met alles voelen, auwwwww….kun je misschien zo’n schuif-vinger splint (waar je je vinger in legt) gebruiken om te voorkomen dat je je vinger plooit en je aan de hechtingen trekt?
fleurtjeuh schreef:Gefeliciteerd![]()
Ik gok dat het een merrie wordt na een lange dracht (sorry) maar wel een heel mooi poppetje denk ik
Ayasha schreef:GUSTIxBILL schreef:Reve mag mijne kleine wel hebben
Alleen eh, zie wel dat je dan nog 6 maanden overleefd aangezien ik het juist 7 dagen gedaan heb![]()
Nuja, je overleefd Reve![]()
Zes maanden is de max he. Daarna zijn ze niet meer schattig.
ikkedus schreef:Gefeliciteerd!! Dat ze er maar een mooi Revepoppetje van mag maken! Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen over deze telg!
GUSTIxBILL schreef:Ayasha schreef:
Zes maanden is de max he. Daarna zijn ze niet meer schattig.
6 maanden wil ik de bitch wel terug
Heb jij t zware werk gehad en ik een soort van opgevoed veulen
Ayasha schreef:fleurtjeuh schreef:Gefeliciteerd![]()
Ik gok dat het een merrie wordt na een lange dracht (sorry) maar wel een heel mooi poppetje denk ik
Een crème poppetje?
Rêve was heul vocaal op de vrachtwagen en had haar buurvrouw een burn-out gegeven. Gisteren keek de merrie naast haar vrolijk maar vandaag niet meer….ik zei gisteren nog dat ze haar buurvrouw met rust moest laten.
nog speciaal de spaken verzet dat ze niet aan haar kon… (buurvrouw had een veulen aan de voet en Rêve wilde de kleine.
)
Ayasha schreef:GUSTIxBILL schreef:
6 maanden wil ik de bitch wel terug
Heb jij t zware werk gehad en ik een soort van opgevoed veulen
Dat zou karma zijn voor Rêve, een veulen versie van zichzelf op voeden.
petraaken schreef:Jeetje Kath, je hebt nog ergens geluk gehad dat die vinger et nog aan zit als ik het zo hoor.
Ik duim dat de nieuwe spruit blijft zitten.
petraaken schreef:Geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat lederen handschoenen beter zijn.
Duhelo schreef:Of een setje bekaphandschoenen? die zijn snijbestendig...
pmarena schreef:Wauw wat goed dat ze nu drachtig isHopelijk blijft het plakken en komt er net zo'n succesverhaal uit als Joy
Qua dat je best vaak ongelukjes hebt: dat is helemaal geen kritiek dus daar hoef je geen rotgevoel over te hebben hoorHet is bij mij (en ik denk ook bij Pien) vooral de gedachte van dat we het rot voor je vinden dat je dan wéér ergens pijn of ongeluk van hebt door die eikels terwijl je zó veel voor ze doet... hoe groot is je pech dat je dan net weer een steen tegenkomt, een scherp randje enz.
Gelukkig blijft madam wel lief tegen Sam. Die moet nog oppas spelen zeker als ze toch even een momentje me-time wil als het veulen er is....?