Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Ik zou al blik zijn met een vos, die gezond is, simpel te rijden is(hoeft geen dressuurtopper te zijn) en braaaaaaaaaf is.
En dat met een budget van 5000 euro.
Wat vind je veel Spaanse net geïmporteerd en half uitgemergeld, die totaal niets kunnen, aangemerkt als super braaf gezond en geschikt voor alle ruiters (nou dat moet je met een flinke korrel zout nemen)
myk_en_shant schreef:Ik zou al blik zijn met een vos, die gezond is, simpel te rijden is(hoeft geen dressuurtopper te zijn) en braaaaaaaaaf is.
Wat vind je veel Spaanse net geïmporteerd en half uitgemergeld, die totaal niets kunnen, aangemerkt als super braaf gezond en geschikt voor alle ruiters (nou dat moet je met een flinke korrel zout nemen)
M1994 schreef:myk_en_shant schreef:Ik zou al blik zijn met een vos, die gezond is, simpel te rijden is(hoeft geen dressuurtopper te zijn) en braaaaaaaaaf is.
Nou braaf moet je inderdaad met een korreltje zout nemen want dat zeggen ze allemaal.
Ben er laatst van eentje behoorlijk lelijk afgevallen tijdens het proefrijden.
Kiwiaa schreef:Het enige wat ik echt zou laten staan op kleur zijn paarden met dubbele verdunningen, ik vind het zo lelijken zo'n gevoelig huidje. Maar al de rest is wel oké voor mij. Het mooist van al vind ik een schimmel
zo'n witte PRE hengst met lange wapperende manen
Oke ik ben stiekem een 12jarige penny, ik val door de mand.
Marigold schreef:Nu staan er weer heel nieuwe paarden pony’s en ezeltjes op de veiling in de wacht.
Deze gezelschapspony / kinderpony bijvoorbeeld.
https://esha.horse/veiling/Blacky-21930/bid
Marigold schreef:Nu staan er weer heel nieuwe paarden pony’s en ezeltjes op de veiling in de wacht.
Deze gezelschapspony / kinderpony bijvoorbeeld.
https://esha.horse/veiling/Blacky-21930/bid