Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evercreek schreef:Ik heb toch nog een vraagje, want ik wil geen dingen verkeerd doen.
Moet ik ook ergens aangeven at ik het paard overneem? Het paard wordt uitgeschreven bij de NDR, maar moet ik het paard dan ergens anders inschrijven? NRPS ofzo? Want ik krijg ja en nee te horen om mij heen en Google maakt mij ook niet heel veel wijzer. Ik ben niet van plan wedstrijden of iets te gaan rijden, het is puur recreatief.
DemiSisa schreef:Gefeliciteerd Evercreek met je nieuwe aanwinst!
Ik ga woensdag kijken naar een onbeleerde 3-jarige. Vind het best spannend, was eigenlijk helemaal nog niet op zoek. Per toeval werd ik op deze advertentie gewezen en deze is dusdanig leuk dat ik toch even wil gaan kijken![]()
Nog wel zoekende in waar ik allemaal op moet letten, dus mochten jullie nog tips hebben? Zal het topic ook nog even doorspitten.
Evercreek schreef:Ze is glansrijk door de keuring gekomen, sinds vandaag de troste eigenaresse van Miracle!![]()
Zoo vreselijk blij en opgelucht dat het erop zit, heb de laatste dagen zo slecht geslapen, terwijl het allemaal eigenlijk best wel snel ging![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het met jou ging Jokonootje