Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikkedus schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Het was nog een knappe zijwaartse sprong ook! Als het had gekund had hij volgens mij ook nog met 2 benen buiten en 2 benen binnen het hekje doorgegallopeerd als dat was gevraagd. Dat is heel knap en heel braaf!
Mars schreef:Ach kijk die kleine man eens wedstrijd lopen, wat stoer! En mooi hoe hij zich weer droogjes de AC lijn op laat sturen en je de 'oh oeps' nog kalm op zijn gezicht ziet staanIk heb ervaren paarden gezien die ontploft waren bij zoiets. Knap gedaan beiden!
Muga schreef:Ik vind hem echt zo braaf! Zoals ie de ringen uitging maar daarna gewoon weer met je mee gaat. Heel knap! Ik heb dit identiek gedaan met mijn jonge fries destijds. Kwam er daarna pas achter dat het me 2 winstpunten kostte... vond ik wel sneu. Weet niet hoe dat in België is?
Het valt mij wel op dat als je doorzit, hij rustiger in de aanleuning is. Alsof ie dan meer steun aan je heeft. Is doorzitten voor jou ook fijner?
Neon schreef:Ach kijk nou wat zijn jullie mega chique samenheel gaaf! En knap gedaan hoor! De volgende keer hou je hem wel binnen de hekjes
ik vond het heel knap gedaan hoor!
Farjen schreef:Uitsluiting of niet, je bent wel op je eerste wedstrijd geweest met je eigen gefokt product![]()
Ik denk dat jullie veel bekijks hadden!
Ik herken toch wel hengstengedrag hoor, de hengsten die ik reed op wedstrijd waren tijdens het losrijden ook zo braaf. Ik denk dat die zo overdonderd waren door de vele paarden samen in 1 piste en zo zich niet konden focussen op 1 paard, maar dan in de wedstrijdring was het opeens "paniek" en brullen inderdaad
GUSTIxBILL schreef:Chris is Chris. Een mooiere beschrijving kan je hem niet geven. Denk idd ook niet dat hij het erg vind
En je mag zeker trots zijn![]()
Maar ook, vooral, op jezelf
pien_2010 schreef:Precies. En hij blijft braaf en hij mag best laten weten dat hij er is zolang zijn aandacht bij jou blijft. Is natuurlijk ook de natuur en hij deed het echt niet overdreven.
petraaken schreef:Hij bleef zelfs in contact met de teugel tijdens het brullen. kwam eigenlijk nooit echt tegen de hand wat je vaak genoeg wel ziet op die momenten bij andere.