Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Ah Romeo, ik zie nu, dat is die knapperd met droomafstamming die je een paar maanden geleden gekocht hebt. Wat jammer dat je die weer moet verkopen. Geweldig gaaf dier!
c_alsemgeest schreef:Derma schreef:Er staan een heel aantal paarden op marktplaats die wel mijn interesse hebben, maar doordat ik nog niet weet waar ik aan toe ben qua verzekering, nog niet ben gaan kijken.
Toch staan er ook een aantal bij die voor mijn gevoel al weg hadden moeten zijn. Vraag me dan toch af wat er mee is.
Slaan jullie over als ze er al een tijdje op staan?
Welke andere platformen zijn nog interessant? Ik ken alleen sporthorses maar vind de (vraag)prijzen daar steeds erg hoog. Enkele keren info opgevraagd met vraagprijs en tot zover alles boven de 17,5k.
Ik heb een dure smaak dat wist ik helaas al
Als je een dure smaak hebt valt 17,5k nog mee hoor
Ik kom met mijn 'smaak' niet onder de 30k uitprijzen zijn enorm nu
Maar je kan ook kijken op Ehorses, marktplaats, speurders... en natuurlijk de facebook groepen en op sites van fokkers en (goede) handelaren zelf.
Charmaine schreef:Ik zou ook niet afknappen op vosmerrie....
Ik vind het momenteel erg moeilijk om te blijven wachten met zelf te gaan bezichtigen. Ik wil eigenlijk wachten tot mijn merrie verkocht is (die komt als het goed is komende week online). Maar nu ga ik vrijdag tòch al een bezichtiging doen....Moet er ook meteen bijna 4 uur voor in de auto zitten. En het verbaasde me eigenlijk dat ik nog wat kon plannen. Gezien de hoeveelheid likes had ik verwacht dat ie helemaal vol zou zitten....
Lukasje schreef:Charmaine schreef:Ik zou ook niet afknappen op vosmerrie....
Ik vind het momenteel erg moeilijk om te blijven wachten met zelf te gaan bezichtigen. Ik wil eigenlijk wachten tot mijn merrie verkocht is (die komt als het goed is komende week online). Maar nu ga ik vrijdag tòch al een bezichtiging doen....Moet er ook meteen bijna 4 uur voor in de auto zitten. En het verbaasde me eigenlijk dat ik nog wat kon plannen. Gezien de hoeveelheid likes had ik verwacht dat ie helemaal vol zou zitten....
En wat verkoop jij aub? En dat bedoel je met “als het goed is” ?
happy2014 schreef:Dat gezegd hebbende, was er van de paarden die ik heb bekeken, eentje bij die ik toch wel echt heel leuk vond. Heb alles gedaan, stap, draf, galop. En die reed mij toch een partij makkelijk en voelde super safe. Ik heb deze afgezegd en daar baal ik stiekem wel van.. Twijfel of ik het kan maken om een berichtje te sturen dat ik toch nog een keer wil kijken...(als hij er uberhaubt nog is)
SteffiiY schreef:Waar ben je naar op zoek Derma? Kan dat even zo snel niet terug vinden.