Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:DuoPenotti schreef:Kan de mensen geen ongelijk geven.
Dat spelen ze totaal in de hand door niets te beheren.
Klopt. Verbaasd mij überhaupt dat dat in Drente en Limburg nog niet is gebeurd. In Belgie zijn ze iig niet te flauw ermee
"het gaat mogelijk om een zeer discrete wolf" terwijl die dagen ervoor meerdere malen overdag in verschillende dorpen is gezien.
hahahatsjoe schreef:O in Drenthe is het wel gebeurd hoor, ik weet uit betrouwbare bron dat een boer wolven heeft afgeschoten. Maar er is voor gezorgd dat de lijken volledig verdwenen en dat niemand verder iets weet daarover.
hahahatsjoe schreef:Skessa_ schreef:
Klopt. Verbaasd mij überhaupt dat dat in Drente en Limburg nog niet is gebeurd. In Belgie zijn ze iig niet te flauw ermee
"het gaat mogelijk om een zeer discrete wolf" terwijl die dagen ervoor meerdere malen overdag in verschillende dorpen is gezien.
O in Drenthe is het wel gebeurd hoor, ik weet uit betrouwbare bron dat een boer wolven heeft afgeschoten. Maar er is voor gezorgd dat de lijken volledig verdwenen en dat niemand verder iets weet daarover.
pillow schreef:hahahatsjoe schreef:O in Drenthe is het wel gebeurd hoor, ik weet uit betrouwbare bron dat een boer wolven heeft afgeschoten. Maar er is voor gezorgd dat de lijken volledig verdwenen en dat niemand verder iets weet daarover.
Raar, niemand weet er iets van maar jij hebt het uit betrouwbare bron.
Ik geloof er ook niks van, gezien de overlast die er nog steeds is.
Rizette schreef:Klopt. Verbaasd mij überhaupt dat dat in Drente en Limburg nog niet is gebeurd. In Belgie zijn ze iig niet te flauw ermee