Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tantesam schreef:Bedoel je met die wensen dat je er allerlei contracten bij wilt afsluiten? Zodat het meer op adoptie lijkt dan op koop? dan kun je er niet de hoofdprijs voor vragen denk ik.Aangezien jullie het nu over prijzen en vooral overpricen hebben. Mijn paard komt te koop, een mooie merrie, 7jr, goede kleur en maat, ik heb wat wensen mbt nieuwe baas. Daarom wil ik haar voor een schappelijke prijs op mp zetten, wekt dat dan weer argwaan?
Mouton schreef:Hallo allemaal
Ook ik ben op zoek naar een eigen paard. Mijn oog is gevallen op een Noriker. Omdat ze in Nederland bijna niet te koop zijn kijk ik verder dan Nederland. Ik zoek al een hele tijd tussen advertenties in Duitsland en Oostenrijk. Omdat ik dus een paard wil importeren zou ik dat het liefste doen samen met iemand die ook een Noriker wil importeren. Twee mensen zien meer dan 1 en weten ook meer. Transport is natuurlijk goedkoper als we 2 of meer paarden tegelijk naar Nederland laten komen. Ook de zoektocht is gezelliger met zijn tweeën. Ik rij graag auto en zie niet op tegen vele kilometers rijden bij een bezichtiging of proefrijden.
Is er iemand die serieus interesse heeft?
Sababber schreef:Ik schrik sowieso van de huidige prijzen op het moment.. paarden die niet meer te rijden zijn worden als weidemaatje aangeboden voor €5000,-.. ik vind het ronduit belachelijk.
Ik dacht met mijn budget toch wel een leuk correct recreatief paard te kunnen betalen, maar bijna alle paarden die ik voorbij heb zien komen onder de €15K heb ik op de filmpjes nog niet zuiver zien lopen. Nu ben ik een ontzettende zeur, maar ik ga niet aan een paard beginnen waar ik direct al onzuivere passen zie.
Ik schrok trouwens ook voor de prijzen van IJslanders, ik wist niet dat die dieren met gemak 50K opbrengen
Sababber schreef:Ik schrik sowieso van de huidige prijzen op het moment.. paarden die niet meer te rijden zijn worden als weidemaatje aangeboden voor €5000,-.. ik vind het ronduit belachelijk.
Ik dacht met mijn budget toch wel een leuk correct recreatief paard te kunnen betalen, maar bijna alle paarden die ik voorbij heb zien komen onder de €15K heb ik op de filmpjes nog niet zuiver zien lopen. Nu ben ik een ontzettende zeur, maar ik ga niet aan een paard beginnen waar ik direct al onzuivere passen zie.
Ik schrok trouwens ook voor de prijzen van IJslanders, ik wist niet dat die dieren met gemak 50K opbrengen
corinadrenth schreef:Maar mensen willen jullie eens mee kijken naar mijn advertentie?
Ik verkoop een 6 maand oude veulen. Een Groninger.die zijn er in de trek. Ik vraag 3500. Lijkt me toch niet te veel?