Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yavanna schreef:Wat, kan Joy bokken? Ik wist niet wat ik zag![]()

Muga schreef:Haha ik dacht hetzelfde! Daarna was ie wel weer lief gelukkig!
zo kijken of ie geüpload is heb een heel filmpje flinke Joy.
hij was even boos.
maar daarna was het ook wel klaar. 
hier en daar beetje te hoog geverfd dus stukjes moeten ook weer wit.

ikkedus schreef:Oooooooh dat is ff heel stout en heel erg hengst daar zeg! En toch een tikje van zijn moeder als er iets niet duidelijk is.
Weer wat geleerd dus.
het duurt langer en hij kalmeert terug nadat ie boos is geworden maar als ie klaar is met je onzin is het een zoon van zijn moeder.
het hielp niet dat ik me ook aan het opnaaien was in die *** slof. Dus hij voelde mijn ergernis maar wist natuurlijk niet waarom. 
Yavanna schreef:Ik kan me Joy z’n frustratie wel voorstellen. Altijd zonder slof gereden en nu opeens met. Viel me op insta ook al op. Hij denkt bij zichzelf vast : “ doe normaal, ben mn moeder niet”![]()
Wanneer ga je Terror scannen op dracht?

pien_2010 schreef:ikkedus schreef:Oooooooh dat is ff heel stout en heel erg hengst daar zeg! En toch een tikje van zijn moeder als er iets niet duidelijk is.
Weer wat geleerd dus.
Hahahahaha dat dacht ik dus ook. En Kathleen je weet het goed uit te zitten! Chapeau.

Freyr schreef:Mooi om te zien hoe anders het beeld is zonder die frustratie!
Maar oef die bok

maar hij was flink toen we af sloten. Naar het einde toe kwam er nog een hele rij pony’s terug van buitenrit daar bromde hij eens even op maar verder niks.
Had ik beter opgelet had ie gewoon zijn proefje afgemaakt. 

Nu ik had zelf ook zo iets van "ja oke, oliebol happens." mijn 1e gedacht was "tis echt een zoon van zijn moeder maar zijn moeder deed het voor de proef niet tijdens." Jury reageerde ook heel fijn er op.
Hij was zo braaf geweest ondanks alles wat op hem af gekomen was... Had ik nu een meter eerder om gestuurd was het ook niet gebeurt dus kan alleen mezelf verwijten.
Ik weet dat hekjes een suggestie zijn voor Joy en Rêve.
Wat me wel verbaasde was dat ie de bloemen eng vond.
Van alle dingen om eng te vinden op wedstrijd... Hekjes, jury, vrachtwagentje, ander paard langs 'm, Rêve ging na 2 jaar nog steeds met moeite door die ingang omdat ze het maar niks vond dat ze daar zo tussendoor moest. Waar kijkt Joy naar? Bloemen...
maar kleine bloempotten zijn blijkbaar wel eng.
Het waren ook wel knalrode bloemen.
Misschien houdt ie gewoon niet van rood.