Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 07:59

Hahahaha die Sam. Lauren is een slimme vrouw die al haar stap heeft uitgezocht. Goed gedaan Lauren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 08:19

Jullie gaan al vlot van start, goed zeg! En Sam heeft een mooi figurtje zo, je ziet zijn leeftijd er niet aan af hoor. Hoe gaat het met Terror?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 15:00

Wat, kan Joy bokken? Ik wist niet wat ik zag :') _O-

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 15:51

Haha ik dacht hetzelfde! Daarna was ie wel weer lief gelukkig!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 19:17

Yavanna schreef:
Wat, kan Joy bokken? Ik wist niet wat ik zag :') _O-

Eh ja met dat geintje heeft Rêve me er af gekregen toen ze jonger was. :+
Ik zeg niet dat ie ongelijk had maar het had ook taktvoller gekunt. >;)
Muga schreef:
Haha ik dacht hetzelfde! Daarna was ie wel weer lief gelukkig!

:j zo kijken of ie geüpload is heb een heel filmpje flinke Joy. :D hij was even boos. :+ maar daarna was het ook wel klaar. :=

Sorry vandaag een hele lange dag gehad.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 20:17

Rustig aan, je hebt het druk met je nieuwe onderkomen. t loopt vast niet weg dat filmpje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 20:21

Vandaag de onderkanten geverfd. Last van mijn schouder van Joy zijn kunstje al weet ik niet waarom. :+ hier en daar beetje te hoog geverfd dus stukjes moeten ook weer wit. :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 20:25

Ben wel benieuwd naar bokkende Joy O:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 20:49

Ik doe m even naar YouTube. Een reeks aan uit voorzichtigheid gebaseerde beslissingen leidde tot een Joy die zijn mening gaf. :=

Met oog op losrijden op wedstrijd wilde mijn man kijken of ik meer te zeggen had als hij een slof om had (het antwoord is nee) en hoewel ik herhaalde dat ik hem niet kon voelen en dus niet adequaat kon reageren wilde mijn man hem er pas af halen toen ik zei ‘of je haalt m er af of ik stap af en we gaan naar huis. Ik ben precies blind. Ik VOEL niks met dat poedersuiker’
Joy was heet en geërgerd omdat ik niet ‘hielp.’ Ik was gepikeerd omdat ik niks kon doen voor mijn gevoel en boos + boos = boem :+

Het filmpje van zodra ie er af is is op 70% nu. :+

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 21:09

Oooooooh dat is ff heel stout en heel erg hengst daar zeg! En toch een tikje van zijn moeder als er iets niet duidelijk is.
Weer wat geleerd dus.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 21:24

Ik kan me Joy z’n frustratie wel voorstellen. Altijd zonder slof gereden en nu opeens met. Viel me op insta ook al op. Hij denkt bij zichzelf vast : “ doe normaal, ben mn moeder niet” _O-
Wanneer ga je Terror scannen op dracht?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 21:38

ikkedus schreef:
Oooooooh dat is ff heel stout en heel erg hengst daar zeg! En toch een tikje van zijn moeder als er iets niet duidelijk is.
Weer wat geleerd dus.

:j het duurt langer en hij kalmeert terug nadat ie boos is geworden maar als ie klaar is met je onzin is het een zoon van zijn moeder. :+ het hielp niet dat ik me ook aan het opnaaien was in die *** slof. Dus hij voelde mijn ergernis maar wist natuurlijk niet waarom. :+

Yavanna schreef:
Ik kan me Joy z’n frustratie wel voorstellen. Altijd zonder slof gereden en nu opeens met. Viel me op insta ook al op. Hij denkt bij zichzelf vast : “ doe normaal, ben mn moeder niet” _O-
Wanneer ga je Terror scannen op dracht?

En doet meteen erna exact wat zijn moeder gedaan zou hebben alleen is hij sneller. :+

Terror moet 12 mei gescand

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 22:29

Kan niet meer editten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:30

ikkedus schreef:
Weer wat geleerd dus.

Hahahahaha dat dacht ik dus ook. En Kathleen je weet het goed uit te zitten! Chapeau.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 22:36

Mooi om te zien hoe anders het beeld is zonder die frustratie!

Maar oef die bok :7

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 08:29

pien_2010 schreef:
ikkedus schreef:
Weer wat geleerd dus.

Hahahahaha dat dacht ik dus ook. En Kathleen je weet het goed uit te zitten! Chapeau.

Not my first rodeo :’) Rêve heeft me op e.e.a voorbereid. Doorheen de jaren. :=

Freyr schreef:
Mooi om te zien hoe anders het beeld is zonder die frustratie!

Maar oef die bok :7

Hij kan het wel. :j

Ik begreep hem ook wel. Hij voelde mijn frustratie op die slof en manlief die door bezorgdheid dat ding er niet ronduit wilde doen. :+
Dus het bouwde gewoon op. :(:) maar hij was flink toen we af sloten. Naar het einde toe kwam er nog een hele rij pony’s terug van buitenrit daar bromde hij eens even op maar verder niks. :+:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 16:05

Joy heeft zijn 1e wedstrijd gehad. Chris was komen helpen omdat ik zo vreselijk nerveus was maar Joy gedroeg zich bizar goed. Natuurlijk wel wat brullen maar hij bleef rijdbaar. Bij het losrijden ging ie zo fijn dat ik in de proef even vergat dat de rem het soms niet 100 doet vanuit galop waardoor we de voorlaatste lijn helaas even de ring verlieten. := Had ik beter opgelet had ie gewoon zijn proefje afgemaakt. :=
Vlak voor we binnen gingen raakte ie even in paniek omdat ie plots alleen was. Dat heeft weinig met het hengst zijn te maken. Maar hij herpakte zich goed. :j
verkennen van de ring.

en de proef. Al bij al had ie hele redelijke punten tot het punt dat ik m de ring uit liet springen. :=

Maar hij was zó braaf met losrijden.. :+:

Op de terug weg ben ik wel bij hem in de vrachtwagen gaan staan (ja ik weet dat het eigenlijk niet mag, bij onze wagen kan je veilig staan zou hij toch heel erg dwaas doen en toch bij het paard. Zodra ik bij hem ging staan kalmeerde hij en ging hij eten... Denk dat het gewoon even allemaal binnen kwam en dat ie steun nodig had. :(:)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 16:40

Wouw kanonnen wat een gaaf paard en wat heb je hem goed voorgesteld zo de eerste keer. Een diepe buiging voor jullie beiden. En ik moest echt lachen om dat giegeltje in het lezen van je voorleester nadat Joy even de andere kant van het hekje had bekeken. Echt heel erg goed gedaan. Je hebt een prachtig paard die het heel goed gedaan heeft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 16:47

Ja ik heb de hele week gezegd "als ik de proef rij en het gaat mis dan is het met die overgang van galop naar draf dat ie over het hekje gaat..." := Nu ik had zelf ook zo iets van "ja oke, oliebol happens." mijn 1e gedacht was "tis echt een zoon van zijn moeder maar zijn moeder deed het voor de proef niet tijdens." Jury reageerde ook heel fijn er op. :)) Hij was zo braaf geweest ondanks alles wat op hem af gekomen was... Had ik nu een meter eerder om gestuurd was het ook niet gebeurt dus kan alleen mezelf verwijten. :+ Ik weet dat hekjes een suggestie zijn voor Joy en Rêve. := Wat me wel verbaasde was dat ie de bloemen eng vond. :+ Van alle dingen om eng te vinden op wedstrijd... Hekjes, jury, vrachtwagentje, ander paard langs 'm, Rêve ging na 2 jaar nog steeds met moeite door die ingang omdat ze het maar niks vond dat ze daar zo tussendoor moest. Waar kijkt Joy naar? Bloemen... :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 16:49

Volgens mij deed hij gewoon precies wat je vroeg. Hij weet helemaal niet dat hij daar niet is om te springen. Ik vond hem eigenlijk heel braaf uitvoeren wat je vroeg met alles ook toen je hem liet springen was hij echt gehoorzaam. Hij wist het echt niet. Hahahahaha erg vermakelijk moment. Ik heb het drie keer terug gekeken en kan er toch echt niets anders van maken (hahahahaha heerlijk toch zo'n braaf paard).
Heeft Joy al eens eerder bloemen gezien?
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 04-05-25 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 16:51

Goh de grote bloembakken vind hij niet erg (op de achtergrond zie je ze staan buiten de ring en op mijn filmpje van gisteren ook daar raakt de pivo me even kwijt :') maar kleine bloempotten zijn blijkbaar wel eng. :+ Het waren ook wel knalrode bloemen. :+ Misschien houdt ie gewoon niet van rood. :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 16:58

Paarden zijn autisten dus wellicht trokken ze zijn aandacht waar hij dat niet logisch vond of prettig. Kom je toch nooit achter.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-25 17:03

Al bij al was hij snel ‘on track’ ja hij had veel spanning maar in de proef was het echt ‘waarom ben ik nu alleen?!!!’
Dat had niks met zijn hengst zijn te maken. :(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 17:22

_O- _O- _O- _O-
Het was nog een knappe zijwaartse sprong ook! Als het had gekund had hij volgens mij ook nog met 2 benen buiten en 2 benen binnen het hekje doorgegallopeerd als dat was gevraagd. Dat is heel knap en heel braaf!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 17:38

Ach kijk die kleine man eens wedstrijd lopen, wat stoer! En mooi hoe hij zich weer droogjes de AC lijn op laat sturen en je de 'oh oeps' nog kalm op zijn gezicht ziet staan :D Ik heb ervaren paarden gezien die ontploft waren bij zoiets. Knap gedaan beiden!