Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lieser schreef:Wij gaan vrijdag bij een Freiberger kijken. Is herstellend van een peesblessure, dus waarschijnlijk niet geschikt voor ons. Maar ja, het is wel een Freiberger, dus ik wil het toch een kans geven. Ik ben benieuwd naar het medische verhaal.
c_alsemgeest schreef:Lieser schreef:Wij gaan vrijdag bij een Freiberger kijken. Is herstellend van een peesblessure, dus waarschijnlijk niet geschikt voor ons. Maar ja, het is wel een Freiberger, dus ik wil het toch een kans geven. Ik ben benieuwd naar het medische verhaal.
Ik vraag me altijd af waarom je dit zou willen?
Herstellende vind ik nog wat riskanter dan hersteld en alweer een tijdje zonder problemen op niveau aan het werk. (Kan ook bosritten oid zijn).
Het paard kan prima herstellen, maar waarom zou je al willen starten met een dergelijk probleem die nog niet volledig genezen en belast is?
Geen veroordeling oid, maar ik vraag het me echt af.
_Nelleke_ schreef:Waarschijnlijk omdat ie nog geen kwart kost van een gezonde Freiberger.
Lieser schreef:Wij gaan vrijdag bij een Freiberger kijken. Is herstellend van een peesblessure, dus waarschijnlijk niet geschikt voor ons. Maar ja, het is wel een Freiberger, dus ik wil het toch een kans geven. Ik ben benieuwd naar het medische verhaal.
Lieser schreef:Wij gaan vrijdag bij een Freiberger kijken. Is herstellend van een peesblessure, duswaarschijnlijkniet geschikt voor ons. Maar ja, het is wel een Freiberger, dus ik wil het toch een kans geven. Ik ben benieuwd naar het medische verhaal.
_Nelleke_ schreef:Via de pb had ik een aantal adresjes van Freiberger fokkers gekregen en contact gehad met een aantal, maar helaas zijn ook die paarden allemaal ruim boven budget. (10k)
Ergens wil ik graag kennismaken met het ras om te zien of ik dan op termijn misschien mijn budget zou willen stretchen, maar ik wil ook niemands (incl mijn eigen) tijd verdoen. Ik weet dat ik het nu gewoon niet kan/wil betalen dus als ik dan nu wel een leuke tegenkom moet ik die ook laten schieten.
Ergens wil ik gewoon niet meegaan in de gekte… 10+k voor een recreatiepaard… Ik heb het er eigenlijk gewoon niet voor over. We werken beide gewoon in loondienst en het is ‘maar’ een hobby.
_Nelleke_ schreef:c_alsemgeest schreef:Ik vraag me altijd af waarom je dit zou willen?
Herstellende vind ik nog wat riskanter dan hersteld en alweer een tijdje zonder problemen op niveau aan het werk. (Kan ook bosritten oid zijn).
Het paard kan prima herstellen, maar waarom zou je al willen starten met een dergelijk probleem die nog niet volledig genezen en belast is?
Geen veroordeling oid, maar ik vraag het me echt af.
Waarschijnlijk omdat ie nog geen kwart kost van een gezonde Freiberger.