Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die deed dat nooit en Sam is ook de enige ruin waar Rêve niet hengstig bij wordt of mee ‘flirt’ als ze hengstig is. 

de hengsten kregen denk ik vaak wel iets tegen hun gedrag want ik geloof van 1 hengst echt niet dat die zonder ‘hulp’ zo kalm was gezien hij door de week liet met andere paarden mocht lopen.

Sammie ook natuurlijk maar Rêve had zich in de stal vuil gemaakt alleen wilde ik haar gisteren niet lastig vallen. Dus vandaag geroskamt en de vuile haren kwamen zo mee.
uiteindelijk is het doel dat hij dat ‘simpel’ en in evenwicht kan in alle drie de gangen. De weg er naar toe zal met veel momenten van ‘te’ zijn als mijn ervaring enige indicatie is. 
maar er zit een gedachtengang achter.

als het niet nodig is laat ie miss roze-wolk maar aan mij over. 

) 

Chris maakte zich even zorgen.
ofwel wordt míjn nachtblindheid erger ofwel is die knop van positie veranderd 

Joy wachtte wel.
petraaken schreef:Voor zo'n jong paard en nog hengst ook blijft hij er toch wel rustig onder. Menig grote broer zou heel anders reageren.
Joy wil wel eens in discussie gaan maar het heeft nog nooit gevoeld alsof ik geen controle had. Wat dat betreft is hij vooralsnog echt topbraaf. Het filmpje is nog steeds aan het uploaden en moet even door doen anders haalde ik er al stukken uit. Een momentje in de les bromde hij even omdat hij bij getikt werd in galop (rechtuit wil ie wel es terug naar draf vallen.) en toen zag ie zichzelf in de spiegel, bromde snel nog even op het paard in de spiegel en liep door.

je ziet het aan haar ogen. Dus ik zeg ‘laat mij maar proberen ge kent haar.’
) liep ze zo met me mee. 

Mars schreef:Gekke merrie! Zo moeilijk bij je man maar op wedstrijd leunde ze toch ook graag wel op hem als t erg spannend was, als ik me goed herinner?
Hopelijk een goede uitslag morgen! Wat voor tattoo komt er bij?

twee raven en een vos als hoofdonderwerp. Kersenbloesems als opvulling en als echte achtergrond dezelfde schaduw’rook’ als links om de twee te ‘verbinden’ zeg maar… kleuren worden ook gekozen met oog op de linkerarm dat ze ‘bij elkaar passen’ zeg maar.