Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JudithO schreef:Jaaaa het zwembad is af!! Heerlijk lijkt me dat
Prairy schreef:Oh ik dacht echt dat jullie het helemaal vandaag Scratch zouden maken het zwembad, dit is natuurlijk veel makkelijker. Lekker hoor!
En groot gelijk met die zonnecollector, ik heb ook een hekel aan koud water!
Hoe gaan jullie het water een beetje schoon houden en kun je het makkelijk leeg laten lopen?
Onze hottub is echt binnen no time groen en vies, staat ook redelijk onder de bomen.
Muga schreef:Wat heerlijk zo, je zwembad af! Als het weer zo blijft dan wordt het water nog warmer dan de 35 graden haha.
balance schreef:Tjonge.. impressive hoor. Ik leer ook van alles. Nog nooit van zo’n zwemtuigje gehoord. Kun je dat ook aan het plafond hangen?
Capri is al een perfecte combi en Q&P zien er tevreden en best happy uit vind ik.
Super update, ga zo door zou ik zeggen.
Oh en die bezorger zou weleens een ander weekend kunnen hebben dan jij. Maandag en dinsdag bijvoorbeeld.
balance schreef:Voor mij zou het water ook te warm zijn. Maar ja, als je er dan uitkomt hoeft je lichaam niet hard te werken om op te warmen denk ik dus krijg je het bij die temperaturen niet mega heet. Ik heb daar al gauw last van.
Tinka schreef:Mooi zwembad hoor. 35 graden is wel erg warm voor een zwembad hoor, daar hadden wij onze jacuzzi op in de zomer.
Hier was het vanmiddag 44 graden trouwens.
Prairy schreef:Ik bedoelde inderdaad vanaf 0 (Scratch) opbouwen dus helemaal zelf bouwen met blokken en inderdaad liner of ander spul om het waterdicht te maken.
Zo'n zwem tuigje heb ik wel eens van gehoord maar geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Mijn man zou liefst ook elke dag gaan zwemmen, ik vind het net als jij wat gedoe.
vopo914 schreef:Leuk filmpje!
Zag ik daar nu een jaloers kijkende Callas op de achtergrond?
Sintara schreef:Ze doet het zo erg braaf inderdaad! Het logge lijf zit haar nog wel in de weg, is duidelijker nu je erop zit.
Hopelijk zet het afvallen nog wat door
Alvaron schreef:Ze doet het braaf onder het zadel! En fijn dat het zadel bevalt.
Wat ik in een eerder filmpje al meende te zien valt mij in dit filmpje ook weer op. Ze lijkt achter heel erg ver door te zakken in de kogels. Die lijken bijna de grond te raken. Er is een aandoening die de pezen aantast waardoor ze inderdaad helemaal door de kogels zakken, ik weet zo alleen de naam even niet meer. Wellicht wel iets om even in de gaten te houden.
Edit: Gevonden, de aandoening heet DSLD/ESPA. Er is een heel topic over: [MD] DSLD / ESPA
Hopelijk is het niks en zie ik het verkeerd.
imaudy schreef:Ziet er leuk uit! Ik hou wel van rustige paarden. Is dit nou een beetje het type karakter wat je ligt? Callas is een stuk sensibeler natuurlijk.
Sintara schreef:Vergeet ook niet inderdaad dat ze wel een heel groot lichaam heeft, maar eigenlijk heel slap is. En niet piepjong ofzo. Goede aanspanning leren is sowieso al moeilijk maar haar lichaam zit dat ook in de weg.
Ik vind je dus heel verstandig om niet teveel ingewikkelde dingen te vragen en veel in stap te blijven. Ze geeft het wel aan als ze ietsje meer kan.