Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lante schreef:@Pletje; dat vind ik ook, maar het heeft weinig zin om een volle broer van een succesvolle, reeds veelgebruikte hengst ervoor te doen die gewoon ook nog eens minder mooi is (imo). Echt Gelders is hij inderdaad wel, maar hij mist zo op het eerste gezicht net het gouden randje wat een dekhengst nodig heeft en bijvoorbeeld Alexandro zeker wel heeft.
Lante schreef:Faline; die E pony vind ik echt niks ... het lijkt wel een draver hoe ze loopt. Leuk voor recreatie, maar ik dacht dat jij andere plannen had toch?
svdijk schreef:Johnnydepony schreef:Sorry Faline, vind er ook niks aan eigenlijk.
@svdijk, ik was het hetKoppie van de pony komt me zo bekend voor. Lijkt op een oude manege pony, maar die had minder wit aan de benen meende ik, nou ja zal ook wel niet. Volgens mij moet die nog ouder zijn.
Naar onze mening is het vosje ook ouder, en dat dachten de meiden zelf ook.
Hij heeft wel een heel raar gebit, donkere en op zichzelf staande tanden(niet in een rij zeg maar), heel herkenbaar.
Maar hij toont heel gezond, over de benen ook en zit goed in z'n vel, dus we hebben de gok maar genomen.
Een jong paard kan ook plots dood neervallen.