Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:is niet meer info, alleen wat we al hadden dat is Mariska 1100- geven,
Ik heb goe dnegedacht en dit word me allemaal veeeeeel te ingewikkeld en worden vieze spelletjes gespeeld.
Ik zie af van mijn bod!! Ik hoop dat ze het goe dkrijgt, maar ik ga mezelf niet in nog meer problemen brengen zo.,,,
Marigold schreef:toch blijft het apart.
want lets go back to real life.
dat paard staat bij een handelaar, handel is kopen en verkopen, paard staat dus gewoon te koop neem ik aan.
dus een ieder die weet welke handelaar het is kan erheen gaan, kijken of er een leuke pony staat, en dan als ze je bevalt Paloma kopen.
waarom kan dat dan in het echt blijkbaar niet.....
katiavl schreef:Trouwens ééntje post, en inneens is iedereen akkoord?
Heb ook een paard met rugproblemen behandeld, was onhandelbaar rug behandeld en het was een mak poesje
Arabian_Girl schreef:mail lekker die vorige eigenaar als je alles van dr wil weten
Karl66 schreef:KiWiKo schreef:nogmaals een paard trapt bewust mis................
er is iets met dit dier, anders zou ze een mens niet zo toetakelen
daar zijn paarden veel te dienstbaar voor
Het oorspronkelijke verhaal van trap:Citaat:Zaterdag heeft alison dr nieuwe paardje Paloma gekocht.
ZOndag ging ze naar Paloma toe.Ze ging haar een snoepje geven.Ergens schrok paloma van.
Draaide om.En gaf een bok in Alison dr buik.Ze kreeg geen lucht meer en kon niet omhoog komen.
Ze heeft de stal kunnen bereiken en is daarin gaan liggen.Iemand is naar haar toe gekomen.Ze
heeft dr ouders gebeld en hun de ambulance
RK, als je onder de zware pijnstillers zit, dan reageer je iets anders dan bij je volle bewustzijn.
chevax schreef:Er zijn nu eenmaal jammergenoeg niet veel mensen die zich in de psyche van een paard verdiepen. Dochter wil een pony en het mag niet zo'n suf beestje zijn, hoor. Huppetee, er komt een pony. pony voldoet niet, dus pony moet weg. Nieuwe pony. Als nieuwe pony een stap verkeerd zet, dan wacht hem waarschijnlijk hetzelfde lot als de eerste pony. En het ergste is dat zulke mensen over een paar jaar waarschijnlijk stoppen met paarden omdat "het toch niet helemaal was wat ik wil" en verdergaan met hun leven. Het leed dat ze dan aan tal van dieren hebben berokkend, vergeten ze gemakshalve. Of erger nog, ze zijn zich er nauwelijk van bewust. Dergelijke mensen lossen graag hún problemen op, zonder aandacht voor die van hun paard of pony.