pff zeg.... in eerste instantie schrik je je natuurlijk he-le-maal kapot als je zoiets aantreft...DE PAARDEN is natuurlijk het eerste waar je aan denkt, maar ik kan me goed voorstellen wat teuntje al aangaf dat ze ontzettend pissig is! welke idioot bedenkt er nu zoiets?
en nu de foto's: Jeetje....wat veel! en wat vreemd!!
Aan de kleinere spatten te zien is er wel "gemorst" hoe dan ook, want neem aan dat ze die stippen er niet met een penseeltje hebben gemaakt ofzo. Ook zie je ergens links op onderste rand van een kozijn een grote vlek, dit lijkt haast op een handpalm, alsof daar een hand is neergezet en de palm onder het bloed zat, maar de vingers niet, anders had je die wel gezien. Op die laatste foto in je album waar je het hele kozijn ziet met veel bloed, is het net alsof ze het er met iets op hebben gewreven.... een spons of doek...of wat luguberers zoals half dier ofzo....
Nou, ik hoop voor jullie dat er gauw meer duidelijkheid komt! En vooral feiten ipv ons gespeculeer Kan me voorstellen dat je nu niet rustig meer slaapt. Veel sterkte ermee! verwen de beestjes maar met veel extra aandacht. Zijn ze al wat rustiger?
En dat hek, dat zal jullie wel een veiliger gevoel gaan geven.
Heel veel sterkte nog, hopelijk word het gauw weer een beetje rustig bij jullie op stal. Het zit je ook allemaal niet mee, eerst je verhaal over die kl**tzak die je kindjes misbruikt heeft en nu dit weer.
Vind het echt heel erg zeg, zat met grote ogen je verhaal te lezen, je kan tegenwoordig eigenlijk maar beter geen dieren meer hebben, want er zijn zoveel gekken op de wereld die graag je lieve diertje mishandelen en verwonden. Ik hoop dat ik dit nooit meemaak gedver.
Jeetje wat erg... Heb je huisdieren? ik wil je niet bangmaken hoor maar misschien is er daar wel wat mee gebeurd? Ik hoop dat je snel weet wat er is gebeurd of wie het heeft gedaan.
Heb ook net de foto's bekeken, echt gruwelijke ontdekking, vooral omdat je gewoon niet kan achterhalen waar vandaan het komt he. Wat me wel opviel en zo vreemd lijkt, is dat gedeelte van de scharnieren, het zit er zo 'geschilderd' op dat bloed, dat is geen spat oid, maar lijkt net of het er speciaal opgewreven is zo..Iemand die de boel behoorlijk wilt opfokken lijkt wel.. Hopelijk komt er gauw een eind aan deze onzekerheid en ontdekt Teuntje gauw om wat voor bloed het gaat..stel het is mensenbloed, dan denk ik (speculatie idd weer, sorry,. hihi) dat de politie er zeker wel wat mee gaat doen..Alleen van de zotte dat er geen geld wordt vrijgemaakt voor het onderzoek en dat Teuntje moet uitvissen om wat voor bloed het gaat..maargoed, ze hebben daar het bloed ook, dus alvast wat informatie verzameld voor het geval er meer dingen binnenkomen waar ze echt wat mee kunnen. Sterkte nogmaals.
Teuntje111 is zelf te nieuwsgierig om deze kans aan haar voorbij te laten gaan
Zij doet dit soort dingen ook voor haar werk. dus kan me voorstellen hoe en wat.
Op moment dat de TR kwam.. was het bloed zeker voor de helft weg. Dus daarom wil ik deze foto's door spelen er van.
Verder is mijn man nu naar stal om hekken te plaatsen.
Verder ieder bedankt voor de steun.Doet mij heel goed. Hoe nu verder.. tja het is overdag en weekend. Dus nu licht genoeg om tijd te gaan zoeken * ons terrein is heeeel groot *
Cayusejuhh, dit is walgelijk, ik heb niet het gehele topic doorgespit, maar begrijp dat de paarden niet gewond zijn, dat is 1 geluk. wat er dan wel is gebeurt, echt niet normaal, dit moet een nachtmerrie zijn,
ik hoop dat het wel uitgezocht kan worden, tot op de bodem!!!
dan zou ie toch wel gillen ofzo?? maarjahh wel vies misschien ligt er ergens op de hooizolder ofzo..nee laatmaar ik wil het hier niet over hebben gadver dan krijg ik nachtmerries
Tja als ze nu een handtekening achter hadden gelaten.. was het voor mij en politie tog stukje makkelijker geweest helaas zo goedgelovig ben ik nu in mensen..