Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDodox schreef:Ik denk hetzelfde. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden om geslacht te worden. Paarden weten dan wel niet wat het is, maar wij wel. Ik vind ook dat ze een vredige dood moeten hebben.
_STS_Angels_ schreef:Hoebedeol je Lielle zo veel of moet ik zeggen weinig heeft mijn vriendin toen wel voor der haflinger gekregen weet niet of dat veder veel geld is of juist weinig
Lielle schreef:Cile, ieder zijn keuze, alleen vind ik wel dat je moet weten waar je het over hebt.
Angels, ik weet wat ik cash in handen kreeg, en dat kwam daar niets in de buurt.
Lielle schreef:_STS_Angels_ schreef:Hoebedeol je Lielle zo veel of moet ik zeggen weinig heeft mijn vriendin toen wel voor der haflinger gekregen weet niet of dat veder veel geld is of juist weinig
heel erg veel, en ik twijfel daar nogal aan eerlijk gezegd.
Libella, mijn 3jarige heeft zich iig niet druk gemaakt.
Lielle schreef:Hopelijk is hij nog heel lang bij je!
Lielle schreef:Libella, en andersom wel? Ik ga uit van hoe mijn 3jarige (zelfgefokt) reageerde, en aangezien daar totaal geen spanning of angst is geweest, zie ik geen reden om aan te nemen dat hij zich bewust was van 'de naderende nood'. Geldt trouwens idem voor een spuitje.
IkbenEllen, dat bedoel ik.
Lielle schreef:Zo letterlijk had ik je niet opgevat, sorry. Maar dat laatste heb ik wel steeds voor ogen gehouden. Want je voelt je wel kl*te als ze vol vertrouwen met je meelopen
_STS_Angels_ schreef:Een dikke haflinger van vriendin heeft 500 opgeleverd van daar dat ik dat zij...