Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melissa256 schreef:Mijn paard Faff is zonder onze toestemming en weten VERKOCHT , Na veel drama met de tussenpersoon/trainer waar die naartoe is gegaan voor training,( OMGEVING GOES ! )
Heeft die geene toegestemt om hem VANDAAG ( 01-03-2014 ) Naar ons terug te brengen !, HELAAS is dit niet gebeurd ! Het Kwpn is al op de hoogte van deze situatie, Wij hebben nog steeds het paspoort in ons bezit , dus wij blijven eigenaar ! Politie is ookal ingeschakeld ! advocaat is ingeschakeld ! Maar nog steeds wil ik weten maar mijn faff is !
Beschrijving van faff
Faff is een bruine ruin van bijna 4 jaar oud !
hij is geschoren dus hij is nu donkerbruin/donkergrijs van kleur !
Het is een kruising tussen een New Forest X Fries !
hij heeft nu een stokmaat van tussen de 1.60 - 1.65 !
flinke ruin , GEEN aftekeningen !
Wat ik zelf gehoord heb is dat hij al rond 25-01-2014 is verkocht !
hij zou naar een vrouw met een dochter gaan van rond de 13 jaar !
of dat waar is , ik heb geen idee !
belangrijkste is IK WIL WETEN WAAR HIJ IS EN IK WIL HEM TERUG.
Hierbij nog wat enkele fotos !
twee Fotos van afgelopen zomer en 2 recente fotos van afgelopen winter !
DE TWEE FOTOS WAAROP HIJ DONKER IS ZIJN RECENT IN DE EERSTE WEEK VAN JANUARIE (2014) OP DE STAL WAAR DIE STOND IN WOLPHAERTSDIJK BIJ GOES
IK hoop dat hij snel terecht komt en dat ik hem terug krijg !
mog er iemand iets weten stuur mij dan A.U.B EEN PRIVE BERICHT
https://www.facebook.com/VermistePonyspaarden?fref=ts
hier staan ook foto's bij
ALVAST BEDANKT EN GRAAG DELEN ! ER WERD GEZEGT DAT DIE IN BRABANT ZOU ZIJN OMGEVING BREDA !
IK GA NIET BENOEMEN WIE EN WELKE STOETERIJ DIT HEEFT VEROORZAAKT.
Jet schreef:Dit topic is een oud topic dat eigenlijk gesloten had moeten worden, babette1984 heeft deze melding ook geplaatst in het nieuwe topic: [PP] [CENTRAAL] Gestolen paarden en paardenspullen .
Hier staat het toch heel anders dan in het topic dat verwijderd is, dus ik vermoed dat dit wel kan blijven staan.