@K_nolan: de juiste hulp op de grond hebben is zó bepalend... maakt niet uit of het nou is dat diegene precies doet wat jij zegt en verder geen inbreng heeft, of juist wel waardevolle inbreng heeft, als het inderdaad maar die 1:1 samenwerking is...
@plutolover: ik snap heel goed dat het spannend is... mijn bijrijdpaard wouden de eigenaar en ik eerst eigenlijk ook wegbrengen. Konden alleen niemand vinden die het deed zoals wij het graag zouden zien. Toch zelf gedaan (wel gewacht tot ze 4 was, dat maakt echt veel verschil qua hoe ze het mentaal aankunnen imo)
@kellykeuhh: heel herkenbare post
Ik heb nu vaak dat mensen mij in de weg lopen of te weinig rekening houden - juist omdat zij altijd paarden kopen waar alle knopjes al op zitten
dat het bij hun vanzelf gaat, is nogal wiedes... iemand anders heeft het zware werk al gedaan
maar zonder gekheid, probeer het van je af te zetten en gewoon lekker met je eigen paardje bezig te gaan. Iedereen z'n reis is anders, vergelijken heeft geen zin
@Nobel01: fijn dat het weer iets beter gaat!
Qimm schreef:Dat is leuk, verschil aanleren tussen geel en blauw. [...]Filmpje lijkt me wel leuk om te zien.
K_nolan schreef:@Fillis Wat een leuke foto's en ik wil wel graag dat filmpje zien!
U vraagt, wij draaien!
Helaas is de hoek niet helemaal ideaal, en vraag me niet waarom ik het woord 'blauw' zo vreemd uitspreek
Het is nog een work in progress, maar ik vind het grappig dat je hem op sommige momenten echt naar de targets kan zien kijken. De radertjes draaien