Bedankt! moeten nog even wat dingen aanpassen maar dan kunnen we hem gebruiken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JumpingRider schreef:Tja een apart kleurtje kan leuk zijn maar ik heb zelf liever een knap paard dan een aparte kleur. Ik denk dat die van jou straks genoeg bekijks gaat krijgen! Vooral als ze straks aan het werk is en spieren krijgt. Ben je van plan er ook mee te gaan springen?
Nynkster schreef:Wat cool dat dat goed samengaat! ik zou mn ponys echt niet kunnen delen.
Ik ben volgens mezelf de enige die er goed voor kan zorgen. Als ik er niet ben doet mijn vriend het maar ik heb hem alles geleerd dus hij doet het precies zoals het moet
xZiva_ schreef:Avalanche, hier ook hoor![]()
Longeren doe ik aan een halster wat onder het hoofdstel zit. Hij heeft al zo'n gevoelig mondje en wil niet dat hij een nare ervaring krijgt als hij een keer zijn evenwicht verliest oid.
Morgen ga ik proberen een slee achter hem te hangen. Goeie voorbereiding op een menwagen
Cioccolato schreef:Welkom nieuwe mensen!
Zag iets langs komen over paard delen, wat super fijn dat je dat kan! Ik kan het niet. Met niemand.. Best jammer want ik haal me soms veel werk op de hals.
Ik hou ook van aparte paarden! Die standaard bruine of zwarte paarden zonder aftekeningen waar er al tig van lopen op de wedstrijden vind ik maar niks aan. Gelukkig koop ik liever kwaliteit dan kleur. Dus ik heb ook een gewoon saaie bruine staan. En ook gewoon saaie bruine gefokt