Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meteen ook weer uitgedaan als beloning, wat ook probleemloos verliep.
). Ik was aan mijn stal bezig en hoorde de machine starten en weer stilleggen. Mijn naam werd geroepen met de vraag om mijn paard te verzetten, want ze was aan het lopen en zou door de draad gaan. Ik heb geantwoord dat hij gewoon mocht doorgaan, ja ze is wat bang, maar ze moet het maar leren. Door de draad zal ze niet zo snel gaan.
Na een minuut (of zelfs nog niet) weglopen, gaf ze het op. Pech voor mij, want ik had graag gehad dat ze wat extra bewoog, maar helaas.
Gevaarlijk zo'n AT.
Zo gewoon neemt ze het ook niet aan. In het begin is er met indoen te ruw mee omgegaan en dat heeft ze onthouden.Retjethorse schreef:Gevaarlijk zo'n AT.

Helaas.
Al is het niet de grootte wat haar angst aanjaagt, ik denk eerder dat het het geluid is. En eenmaal ze het geluid gelinkt heeft aan de machine, is ze ook geneigd om drama te maken wanneer ze uit staan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze netjes aan het grazen was, want mevrouw kreeg een nieuwe strook gras vandaag.
Dat heb ik duidelijk aan haar niet zo bescheiden buikje gezien.
Nu iedereen zoveel mogelijk binnen moet blijven, komen ze massaal buiten. 

Ik kijk er al zo lang naar uit, ik kan niet wachten. 

Zelfs geen rilling door haar lijf.

Mijn moeder zou foto's en filmpjes maken van ons, maar dat heeft ze niet gedaan.
Ze is vooral nog onzeker en tja, het is een echte merrie.
Veel belonen als ze het goed doet en we geraken er wel.

YvonneV schreef:Twee keer in de week 30 minuten, naast een les van 1 uur, vind ik voorlopig nog iets te veel. Aliaa is het op dit moment nog niet gewoon om regelmatig bereden te worden, dus ik bouw liever iets te langzaam op, dan te snel.Ik zou zeker 2 keer 30 minuten doen dan krijgt ze ook wat meer conditie en wordt het voorwaarts rijden ook wat makkelijker.

Het is wel een Teke...
Dat is bij een Teke echt zowat een garantie. En ze worden er bovendien echt gruwelijk flegmatisch van.