Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_anne schreef:Maddoxx schreef:Ah ja dat kan ik me wel voorstellen.
Zoeken jullie nu al een verzorgster erbij? (onderschrift). Niet verwijtend, gewoon geïnteresseerd.
Ja ik sta op een stal waar we met 5 mensen staan waarvan ik er met regelmaat 1 zie. De pony is pas 3 en ik vind het fijn om iemand erbij te hebben om nieuwe dingen mee te doen, zoals buiten op de weg te wandelen. Ook als ik een weekend weg ga dat ze toch nog wat extra aandacht krijgt
Amber_anne schreef:Maddoxx schreef:Ah ja dat kan ik me wel voorstellen.
Zoeken jullie nu al een verzorgster erbij? (onderschrift). Niet verwijtend, gewoon geïnteresseerd.
Ja ik sta op een stal waar we met 5 mensen staan waarvan ik er met regelmaat 1 zie. De pony is pas 3 en ik vind het fijn om iemand erbij te hebben om nieuwe dingen mee te doen, zoals buiten op de weg te wandelen. Ook als ik een weekend weg ga dat ze toch nog wat extra aandacht krijgt
xSannee schreef:Isharya gefeliciteerd! Fijn van de stal en wat leuk dat je er eentje hebt gekocht!! Heb je een foto?
Ach dat had ik ook. Ik wilde een ruin rond de 1.60, 4/5/6 en ingereden. Liefst ook eentje die leuk sprong.
Heb nu een merrie vab 1.53 die welliswaar 5 is maar nog amper iets kon onder het zadeloh en springen kan ze vast wel maar een hindernis heeft ze nog nooit van dichtbij gezien haha
Isabel_k schreef:Ha! Ik breek ook even inMomenteel delen mijn moeder en ik een super fjord, maar als ik de middelen heb zou ik heel graag een écht eigen paardje kopen. Al klinkt dat alsof Rimska - de fjord dus - niet echt van mij is, wat ze wel is
![]()
Gewoon een diertje dat aan mijn eisen voldoet en niet aan de eisen "gezins paard-dat-nog-niet-schrikt-van-een-bom"![]()
En rijervaring: dat komt nadat je een paard kooptMan man man wat heb ik afgezien.