Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hwn schreef:Ik had begrepen dat osteo TS en Limo zou begeleiden in hun traject, dus dan lijkt me dat de begeleider het stappenplan maakt? Tenzij ik verkeerd gelezen heb.
Goof schreef:Begeleiding erin van de osteo zou super zijn, maar het zou voor fs zo goed zijn om nou eens heel bewust bezig te zijn met wat ze nou eigenlijk wil en hoe je dat kunt bereiken. Alleen dat al zal haar bewister maken van wat ze aan het doen is.
Art_Ificious schreef:ik vind dat jullie elkaar nogal tegenspreken.
De een vind dat ik goed bezig ben, de ander vind dit weer het paard verpesten.
Ach ik weet echt wat ik wil bereiken. En het is nu niet dat ik dagelijks bezig ben met longeren. Dat vind ik immers ook saai. Ik hou ook van afwisselend werk.
Wijslander planning is 1x per twee weken.
Ik moest nu de oefening blijven herhalen tot limo het echt goed doet op beide kanten. Pas dan kunnen we een stapje verder.
hwn schreef:Als ie de rechtrichtoefeningen linksom niet goed doet, ga dan zeker niet te vaak rechtsom oefenen. Ik zou zeggen: linksom-rechtsom-linksom, zodat je de makkelijke kant es tussendoor neemt als beloning, maar die zeker niet gaat versterken.
Art_Ificious schreef:Eerste rechtrichles hebben we ook vaker op linksom geoefend dan op rechtsom.
Niet langer doorgevraagd maar vaker op linksom gewerkt. Ook geëindigd bij linksom.
Art_Ificious schreef:Sanne, op welke manier wil je hem leren dat hij moet ontspannen met de lijnen achter hem?