Leila_Lover schreef:Schrijf het verhaal op en stuur het naar Penny!! Echt super gedaan!!
Oh god, alsjeblieft niet, dan krijg je straks hele hordes pennies die paarden willen gaan "redden", alsjeblieft niet zeg haha die zijn er al genoeg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leila_Lover schreef:Schrijf het verhaal op en stuur het naar Penny!! Echt super gedaan!!
Wendy_Komen schreef:Dank jullie wel!
Ik zou het ook niemand zomaar aanraden om te doen! Het kost je echt een berg tijd en een berg geld. Ik ben onwijs blij dat ik Bambi deze kans kan geven! Maar heb ik het onderschat? Denk het wel. Zou het ook niet zomaar weer doen. Maar dat hinnikje als ik der roep maakt alles goed!
En ik bedenk me maar zo, dat ik onwijs mijn best doe. En meer dan mijn best kan ik niet doen.
Duality schreef:Ik volg al een tijdje en wil nu toch even reageren! Wat een onwijs fijn huisje heeft ze getroffen zeg!Ik heb echt heel veel respect voor jullie hoe jullie je best voor haar doen, en ik smelt wel een beetje bij de filmpjes hoor!
Oh god, alsjeblieft niet, dan krijg je straks hele hordes pennies die paarden willen gaan "redden", alsjeblieft niet zeg haha die zijn er al genoeg!
onpaard schreef:geerke schreef:ik zou even wachten met de medicatie tot na de bevalling.Het komt namelijk heel zelden voor dat een drachtige pony cushing heeft,er is ook erg weinig over pergolide tijdens de dracht bekend...
Zou het dan kunnen dat de uitslag niet klopt?
x_Nadia schreef:Misschien best een domme vraag![]()
Maar wat kun je nog doen met een pony/paard die cushing heeft?
Kan er dan nog op gereden worden of kan je er dan nog mee mennen?
Ik heb absoluut geen idee wat cushing is *schaam*
Weidebloem schreef:x_Nadia schreef:Misschien best een domme vraag![]()
Maar wat kun je nog doen met een pony/paard die cushing heeft?
Kan er dan nog op gereden worden of kan je er dan nog mee mennen?
Ik heb absoluut geen idee wat cushing is *schaam*
Neem een kijkje in het algemene Cushing topic hier op bokt en je komt snel te weten wat het inhoud.