Een simpel onderzoek kan je juist geld opleveren. Slacht prijs is niks.Daarbij vind ik; soms win je wat, soms verlies je wat. Maar ten alle tijde zorg je goed voor je dieren... Anders moet je in fietsen gaan handelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DatBenIkNou schreef:KK wat een aparte redenering. Ten eerste heb je geen 101 paarden te gelijk te koop staan. Daarnaast is vroeger nu niet meer en als verkoper zal je als je graag wil verkopen een beetje met de de tijd mee moeten gaan. Klant is koning en er staat genoeg te koop. Daarbij zijn de gangen van een paard niet eens totaal veranderd zelfs al zou het filmpje paar maanden oud zijn. Met deze instelling vind ik ik het niet heel vreemd dat de verkoop moeizaam gaat. Wil je nou verkopen of niet? K
Ania schreef:het gaat vooral om het feit dat wat je ook aanlevert het nooit genoeg is.
Dan moet er ook een filmpje komen waarop ie van boven gefilmd is, en van voren, daarna ook een van achteren.
nu een zonder ruiter.
nu graag een vanuit een boom, terwijl de fanfare langsloopt en de hond van de buren loopt te blaffen
en dan willen ze nog een waarin hij ondersteboven linksom achteruit de bocht om gaat.
een filmpje kunnen ze krijgen. willen ze meer zien moeten ze maar langskomen.
idem zo met foto's overigens.
StalNollie schreef:bij pony is al de twee keren een DA bij geweest en is er mest onderzoek gedaan op wormen en zand. Daar houd het voor ons gewoon op.
En dan is er niks mis met slacht toch beestje lijdt er niks mee en komt zo niet onnodig verder in de handel.
Ragdollcat schreef:StalNollie schreef:bij pony is al de twee keren een DA bij geweest en is er mest onderzoek gedaan op wormen en zand. Daar houd het voor ons gewoon op.
En dan is er niks mis met slacht toch beestje lijdt er niks mee en komt zo niet onnodig verder in de handel.
Bah, je praat erover of het een pakje boter is.
Handelsstal of niet, je dient wel goed voor de levende have te zorgen.
En anders moet je niet in de dierensector gaan werken maar iets in ijzer ofzo.

Kletskousz schreef:myk_en_shant schreef:Ben nu weer zoekende naar een pony, maar jeetje wat sommige mensen vragen voor een simpele shet. Toppunt was 800 euro voor een net ingereden shet.
Of 500 voor een, moet ik eerlijk zeggen een superbrave pony, alleen was hij ruim 20 jaar . Dus dat werd het ook niet.
Sommigen denken echt dat ze goud in handen hebben.
Onlangs wezen kijken bij een a welshje van 1.15m, echt een lieverd, ze had verteld dat ze AF EN TOE luchtzuigt, in de tijd dat we er waren heeft die arme pony niets anders gedaan dan zuigen. En daar wilde ze 600 voor hebben, we hebben een bod van 350 gedaan en deze is afgeketst. Meer wilde wij echt niet voor geven. Ben benieuwd of ze haar überhaupt al kwijt zijn, staat niet meer op facebook, maar dit betekent niet dat ze haar al verkocht hebben.
Wat voor iets zoek je? Wij hebben vaak doorlopend hele leuke lieve kinderponys staan. Vaak wel onbeleerd maar daar zijn de prijzen naar.
Op dit moment een new forest pony'tje, geen stamboek papier maar super lief dier. Voor een kleine vraagprijs.
pillow schreef:Wat ik ellendig vind. De verkoop van oude paarden en pony"s Hier op boktmarkt staan op de eerste pagina 1 van 25 . 1 van 24 een paar van 23. Ik vind dat zo sneu om zulke oude dieren nog te willen verkopen. Zijn ze bang voor de dood of bang voor de komende kosten?
anjali schreef:pillow schreef:Wat ik ellendig vind. De verkoop van oude paarden en pony"s Hier op boktmarkt staan op de eerste pagina 1 van 25 . 1 van 24 een paar van 23. Ik vind dat zo sneu om zulke oude dieren nog te willen verkopen. Zijn ze bang voor de dood of bang voor de komende kosten?
Daar is ook een markt voor. Ik kan niets met een jong paard beginnen omdat ik zelf op leeftijd ben en geen werk heb voor een energiek dier. Ik wil gewoon een gezellige bejaarde om samen nog van het leven te genieten.Jammer als iemand zijn oudje geen kans meer geeft en niet meer aanbiedt. Ja, natuurlijk is het allermooiste als een bejaarde op zijn eigen plek kan blijven.![]()