Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Dan quote ik Constantijn maar eens.Citaat:Ja geniaal van die man he, die is echt wel meer dan een lesgever, echt wel een soort coach
terpentijn schreef:Goeie help het lijkt wel of ik iemand heb doodgeschoten, alleen maar omdat ik nu even op m'n eigen merites verder wil met de paarden.
Nergens zeg ik dat ik de instructie van Steef niet uitstekend vind of vond, en trouwens ook nergens dat ik nooit meer instructie neem of wil.
Ik wil een TIME-OUT, om het geleerde tot nu toe in eigen tempo en ritme zelf met Jaopie uit te werken en écht te verankeren, dat is heel wat anders.
En daar wil ik het verder bij laten, wat dit betreft, eigenlijk.
terpentijn schreef:Goeie help het lijkt wel of ik iemand heb doodgeschoten, alleen maar omdat ik nu even op m'n eigen merites verder wil met de paarden.
Nergens zeg ik dat ik de instructie van Steef niet uitstekend vind of vond, en trouwens ook nergens dat ik nooit meer instructie neem of wil.
Ik wil een TIME-OUT, om het geleerde tot nu toe in eigen tempo en ritme zelf met Jaopie uit te werken en écht te verankeren, dat is heel wat anders.
Loe_Loe schreef:terpentijn schreef:Goeie help het lijkt wel of ik iemand heb doodgeschoten, alleen maar omdat ik nu even op m'n eigen merites verder wil met de paarden.
Dit is ZO belangrijk, en kost gewoon tijd. Door de frequentie van eens per 2 weken les, krijg je hier eigenlijk niet de tijd voor. Althans, dat is mijn ervaring. Mijn paardje en ik hebben ook veel bezink- en oefentijd nodig. Het geleerde moet eerst een tweede natuur worden voor wij weer een stapje verder kunnen/willen. Het moet ook LEUK blijven, het is tenslotte iets wat je graag doet. Zodra er pressie op komt te staan voel ik me persoonlijk opgejaagd, en min of meer gedwongen om mijn hobby op een opgelegd tempo uit te oefenen. Ik begrijp volkomen waarom je het even over de andere boeg gooit, Terpentijn.)