Gelukkig viel het allemaal mee en was ze er diezelfde dag nog vanaf maar blijven angstige momenten. Zeker omdat mijn paarden eigenlijk nooit wat hebben (afkloppen!

Klinkt goed inkiepinkie! Hoe lang mag je m uittesten?
Lekkerrrrr Magrietje! Das genieten he! D'n meteen maar geshopt!

Hier ook weer genoten! Vanochtend eerst Nour gereden. Ging top! Helemaal mooie tempowisselingen en begint nu ook mooi buiging op beide kanten aan te nemen. Galop ging nu ook mooi gedragen en beheerst alleen aanspringen gaat nog niet zoals het moet. Maakt niet uit, was heerlijk en tot dusver het fijnste paard ever dat ik ooit onder m'n gat heb gehad!

Verder m'n merrie nog ff snel gereden en tot slot de driejarige merrie weer gedaan: er op en nu aan langere lijn stappen en halthouden op mijn hulp ipv de longeur. Ging ook redelijk goed (ze valt steeds naar binnen en snapt niet zo goed wat ze moet doen. Dus morgen maar weer verder, dan zijn we met drie en extra paar handen is nu wel ff handig.
In december gaat Nour een maandje in training (zodat ik m komend seizoen zoetjesaan kan gaan uitbrengen). Hij gaat dan waarschijnlijk 5 tot 6 keer per week gereden worden.
Ik zit nu op 2 keer per week (1 keer bak, 1 keer per week ritje). Ik wil dit dus wel gaan uitbouwen, het aantal keer per week, anders wordt t wel een heel heftige overgang.
Tips zijn welkom!