aniquegraaf schreef:Dat dekje is echt gaaf hoor!
daaankje!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jameyskatje schreef:hihi ja ze zijn leuk die spikkels. Alhoewel ik vroeger haar blauwe appels ook echt prachtig vond!
Toevallig heb ik een recent filmpje geupload van onze dressuur van afgelopen woensdag. Het geeft een idee. Ik deel niet meer zo graag rijfoto's of filmpjes op bokt, dus ik twijfel om binnenkort een topic te maken van mijn pony. We zijn van heel ver gekomen, maar ik besef me dat we nog lang niet uitgeleerd zijn. Een paard iets aanleren is een kunst, maar een paard iets afleren is helemaal moeilijk. Met mijn pony moest ik echt verder terug dan enkel de basis. Toen ik haar begon met rijden wilde ze alleen maar sterren kijken, ze had een hele zwakke rug, was zo scheef als een hoepel en had nooit geleerd de hand te volgen en ook aanleuning te nemen. Ze was echt dood aan de hulpen, ze kwamen niet goed door en ook haar huisvesting en voederschema was toen erg slecht. Zie hier voor een oude foto. Sinds een aantal jaren ben ik haar gelukkige eigenaar en ik heb de intentie dat ze bij mij mag sterven.
[ Video ]
Anoniem schreef:Mijn lelijke schimmel in haar nog veel lelijkere panterset!
[ Afbeelding ]
http://i58.tinypic.com/9jj11f.jpg