Zeg maar tegen je mannie dat je meerdere keren dichtbij kan gaan kijken of in een keer een flinke reis en dan vinden wat je zoekt (wel wat vinden dan he hahaha)
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seven schreef:Ja vriend zegt dat hier ook wel eens, toevallig dat ik nu atti hier om de hoek heb gekocht en de uphill hier ook op steen worp afstand staat
Zeg maar tegen je mannie dat je meerdere keren dichtbij kan gaan kijken of in een keer een flinke reis en dan vinden wat je zoekt (wel wat vinden dan he hahaha)
Pletje123 schreef:Nicole, het zat toch tegen de Belgische grens aan? In Limburg ofzo? Want de grens bij Brabant is geen 5 uur rijden vanaf Urk
lisch schreef:nicole hoelang ben je nu al op zoek?
ik heb nieuwe fotos van hal![]()
[ Afbeelding ]
adv ff fotos verandert deze zijn mooier
lisch schreef:2,5 uur valt toch wel mee? maar je weet niet wat hij heeft?
Goos_Horses schreef:Adin kan van alles zijn, meest voor de hand liggende is gewoon wat onschuldigs uitgegleden in de wei ofzo.
Nicole leuk vriendlief mee in de auto (ondertussen koptelefoon/ oortjes in hoor je hem niet zeuren dat het zover weg is) en gaan kijken als je duidelijk het budget aangegeven hebt en ze nog behoorlijk wat hebben staan zou ik de gok wagen.
Lang rijden heeft mij nog nooit weerhouden om te gaan kijken. Als ik voor een paard puur voor mezelf kijk gaat mijn lieftallige wederhelft ook niet mee 9 van de 10 keer, verstand heeft hij er niet van als hij mee gaat is het puur om mij gezelschap te houden maar en hoor je hem ook niet klagen.
Als ik een van mijn eigen paarden verkoop gaat hij wel altijd mee met weg brengen, eigen paarden bouw ik een band mee op en gaan niet zomaar de deur uit dus dan is het niet veilig dat ik zelf terug rij al mag mijn wederhelft niet met trailer rijden wat hij best frustrerend vind want ik mag dat wel hihi
Priscilla_90 schreef:ik.heb.ook.een.paardje.te.koop.staan
mochten.er.geintresseerden.tussen.zitten
http://link.marktplaats.nl/600786458