Citaat:Het zou inderdaad een schrikreactie kunnen zijn geweest. Maar scheldt dan met andere woorden ipv ziektes. En dan ook echt DE ziekte, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat vindt ik nmlk respectlozer dan het blokkeren van de weg, maar ieder zijn mening!
Zo zie je maar hoe sterk meningen kunnen verschillen! In privesfeer scheld ik regelmatig met het Kwoord (ik neem aan dat je die bedoeld?) omdat het lekker veel lading heeft en daardoor meer oplucht dan schelden met een woord zoals madeliefje.
Ik heb er dus zeer weinig tot geen moeite mee als iemand met dat woord scheld.
Daarbij vind ik het principe ' een betere wereld begint bij jezelf' belangrijker dan een scheldwoord. Maar idd, ieder zijn mening!
. Laat die wielrenners maar ergens anders gaan fietsen waar ze niet voor overlast zorgen bij wandelaars, auto's, andere fietsers, ruiters en honden.
Los daarvan geef ik de voorkeur aan scherp ipv zout, maar dat moet je leren eten. Afgaande op hoe heet zelfs het meest slappe soepje op Bokt door diverse posters ervaren wordt (want laten we wel wezen waar gáát het hier helemaal over???? en da's dus een retorische vraag, geen uitnodiging om van voren af aan te beginnen) gaat een snufje chili al te ver. Laat staan een mme. Jeanette of habanero. Je zou d'r honger van krijgen, gelukkig is het bijna etenstijd.