xalm schreef:Ik vertrek zo richting de kliniek om 3 uur wordt ze gekeurd... Spannend!! Heb nog nooit een paard laten keuren of meegemaakt (eerste paard), dus ben heel benieuwd..
veel succes!
hoe is het met het contract afgelopen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:W dan zou ie rond de 8 jaar moeten zijn. 8 jaar en ik zie niks anders dan rondje links en rechts dus dan zijn er geen zijgangen bevestigd.
Sterker nog je weet niet eens of er goede lengtebuiging in zit en of ie opzij gaat voor je been.
In dat geval vind ik 8500 erg veel, dit bedrag zou ik wel weer sneller uitgeven aan een 3-4 jarige die nog niks kan.
Ik weet ook niet of de amazone haar benen stil kan houden misschien is het paard wel voorwaarts.
Voor 8500 euro moet er nog een ander filmpje komen
@ prakkie jouw paard is te duur
Dees schreef:Vond de reactie van Tita mbt prijs ook erg kort door de bocht.
Duur is altijd subjectief. Wat de een te duur vindt, vindt een ander wellicht een koopje.
Iets IS niet te duur, iemand VINDT iets te duur.
Je kunt dus nooit stellen dat een paard te duur is.
Spannend, Xalm!
Belsje schreef:Ik heb info over die merrie gevraagd, eneuhm laat jullie vooral niet afschrikken!![]()
Ik weet trouwens wel nog een leuk juniorenpaard staan, wisseltjes en de hele zut doet ie netjes. Je kan er een kind op naar buiten sturen, ... Echt een leuk dier! Voor mij te oud, is al 14.
tita schreef:Maar even aan de verkopers.... hebben jullie geen moeite met de verkoop dat jet het zielig vind voor het paard.
Johnnydepony schreef:vind die rhodium een beter paard dan de DD, prijzen buiten beschouwing gelaten