waar ik geïrriteerd van was is dat jullie daar rond liepen met : IEUW die kijkt vies, die testen we al niet, En ieuw die is niet zo mooi, en ieuw , die zou stout zijn heb ik ergens gelezen. En dan verwachten dat die beesten allemaal dood braaf hun rondje lopen. terwijl ze 100 x per dag uit hun stal gehaald worden en vervolgnes iedere x een andere op zit.Mijn favoriet was die eerst , ZEKER WETEN. Maar dat jij die niet zou aan kunnen heb ik ook ZEKER gezegd.
Als jij nog niet eens de moeite neemt om zelf op te stappen, is dat vrij duidelijk voor mij.
Voor de rest snap ik iig ZEKER dat jij niet deheledag super blij kunt rondlopen. Maar toen wij daar aankwamen stond je erbij en keek je ernaar. Ik vond dat gewoon jammer
. Ik wou mee gaan om je te helpen en te adviseren. Ik help mensen die er ook moeite voor doen.
Maar nogmaals ik denk dat je geen poot hebt voor op te staan.

)
Er staan zoveel leuke paarden voor dat geld! Mijn nieuwe aanwinst heeft véél minder gekost en is glansrijk door de keuring gekomen (klinisch en röntgenologisch, zowel de benen als de rug), heeft een leuk papier en een fijn karakter.