Een beetje verkoper kijkt door dit soort dingetjes heen of niet? 't Is net Idols: thuis voor de spiegel gaat het altijd beter hihihihihihi!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EsterW schreef:Gerjanne_s schreef:De basis is juist waar ik ervaring mee heb, en kom je verder dan is dit er niet zo veel meer. Ga volgende week kijken bij een m2 merrie en ben nu al zenuwachtig, ben zo bang om af te gaan. Mensen willen een goed adres maar ben altijd bang dat als ze mij zien rijden ze denken, laat maar zitten aan haar verkopen we niks.... zo stom
Heel herkenbaar! Ik voelde me ook zo'n sukkeltje met proefrijden, omdat alles niet meteen werkt en omdat het niet meteen zo soepel gaat als bij de eigenaar. Allemaal logisch en verklaarbaar, ook vanwege de spanning die je (ik) vaak wel hebt met 1e x proefrijden.
WinBinChes schreef:Hallo,
Ook hier is de knoop door. Mijn paard gaat weg. Ik stop met de paardensport. Hij staat alleen hier op de markt, van het voorjaar als hij weer mooi in het haar zit gaat hij op MP. Ik heb er dus geen haast mee en vind het belangrijk dat hij naar een passende en eerlijke ruiter gaat.
http://www.bokt.nl/markt/ad/8265/sympat ... n-allround
Meer info mag via pb.
( ik kletste ook een stukje mee in deel 1 en deel 2 )
EsterW schreef:Gerjanne_s schreef:De basis is juist waar ik ervaring mee heb, en kom je verder dan is dit er niet zo veel meer. Ga volgende week kijken bij een m2 merrie en ben nu al zenuwachtig, ben zo bang om af te gaan. Mensen willen een goed adres maar ben altijd bang dat als ze mij zien rijden ze denken, laat maar zitten aan haar verkopen we niks.... zo stom
Heel herkenbaar! Ik voelde me ook zo'n sukkeltje met proefrijden, omdat alles niet meteen werkt en omdat het niet meteen zo soepel gaat als bij de eigenaar. Allemaal logisch en verklaarbaar, ook vanwege de spanning die je (ik) vaak wel hebt met 1e x proefrijden.
MarvinSgatJ schreef:schotjes schreef:Nog maar een keer.. (had in het vorige topic ook al geplaatst)
Pony
1.30-1.55
leeftijd: 5-13
bereden (hoeft geen heel hoog niveau maar moet wel een leuk F-proefje kunnen lopen:D in de binnenbak + een leuke sprong kunnen maken)
Bomproof verkeersmak
-in de les kunnen
Prijs: liefst tot de 1000 euro
moet het hele jaar op de wei kunnen.
Wow weer een hele waslijst... als je er een hebt, ben nog niet zeker van de koop ofzo, wil pas wat gaan kopen als ik een goed plekje heb gevonden (is al dichtbij!)
En iets van een haflinger dan? Daar niet over na gedacht? Kunnen makkelijk het hele jaar door op het land.
listiglistje schreef:Hoelang is de ruiter al zieklekker met die vorst en sneeuw de afgelopen tijd, die bok is misschien mega fris en gaat morgen helemaal uit zijn plaat
![]()
Pas maar op, je bent ook geen 18 meer
ikke schreef:listiglistje schreef:Hoelang is de ruiter al zieklekker met die vorst en sneeuw de afgelopen tijd, die bok is misschien mega fris en gaat morgen helemaal uit zijn plaat
![]()
Pas maar op, je bent ook geen 18 meer
Daar stel ik dan toch vragen bij.
Ik kan mijn paard rustig een maand stil laten staan en er dan zonder twijfel of terughoudendheid op stappen.
Waarom zou een paard dat goed gehouden wordt (en dus in deze omstandigheden teruggezet wordt in het voer!!) uit z'n plaat moeten gaan?
listiglistje schreef:ikke schreef:Daar stel ik dan toch vragen bij.
Ik kan mijn paard rustig een maand stil laten staan en er dan zonder twijfel of terughoudendheid op stappen.
Waarom zou een paard dat goed gehouden wordt (en dus in deze omstandigheden teruggezet wordt in het voer!!) uit z'n plaat moeten gaan?
lees ff de post terug.....jong groen beest, net zadelmakdaarbij weet jij niet het voerbeleid van die mensen
ambre schreef:Hij vertelde mij gelijk dat zijn ruiter ziek was,maar ik wilde toch komen.
Ik heb graag dat ze na een week niets gedaan te hebben ff geslingerd moeten worden,ik zoek geen dooie diender.