Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndyPascalle schreef:Die vent van mij kreeg een keertje paardrijles van een vriendin. Zegt die vriendin, we gaan van hand veranderen, kruist ie zijn armen en pakt de teugels weer vast. Hij vond het wel een beetje lastig rijden, maar ja, als dat zo hoorde, dan doe je dat maar. Mijn vriendin en ik kwamen echt niet meer bij en hij zat heel beteuterd op het paard.
Shirley__ schreef:Ik heb zo'n minihoofdstel aan mijn binnenspiegel hangen in mijn auto.
Vraagt de vriend van mijn zusje; Huh wat heb jij daar dan hangen?
ik: minihoofdstel, haha dat zie je toch.
Vriend van zusje; Nou dat zou ik niet zeggen dacht toch werkelijk dat het iets met SM te maken had.
IndyPascalle schreef:Die vent van mij kreeg een keertje paardrijles van een vriendin. Zegt die vriendin, we gaan van hand veranderen, kruist ie zijn armen en pakt de teugels weer vast. Hij vond het wel een beetje lastig rijden, maar ja, als dat zo hoorde, dan doe je dat maar. Mijn vriendin en ik kwamen echt niet meer bij en hij zat heel beteuterd op het paard.
JoAnn schreef:Zo heb ik sinds kort nieuwe buren met kinderen. Die waren laatst in hun weide aan het spelen en ik hoorde hen roepen "de paardjes, de paardjes". Omdat ik een nogal eenkennige schimmel ertoe heb probeerde ik hen uit te leggen dat ze toch een beetje moesten oppassen. Ik vertelde de kinderen dat het bruine paard al oud was en heel braaf, maar de witte die was nog jong en daar moesten ze mee uitkijken. Waarop nieuw buurjongentje zegt : "ja, mevrouw, ik zie dat die ene al oud is want die is al helemaal grijs".
Femke_K schreef:We gingen een keer met de kar rijden en de mensen die meegingen hadden geen verstand van paarden. Dus mijn pa: Als je gras ziet moet je van de kar springen. Nu snijdt hij altijd een bepaalde bocht af (door het gras) en je voelt hem al aankomen..... Iedereen van de kar gesprongenIk kwam niet meer bij!