Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Ik heb ook de standaard bomber, maar wil toch dit jaar iets anders. Ik had dit jaar dit heel stoere kingsland jasje gescoord
, maar ook nog een cavallo zomerjas, spooks bodywarmer en bijpassend fleece vest van spooks, dusja ik vind genoeg leuk.
Es kijken wat de nieuwe kingsland collectie te bieden heeft. Ik heb in elk geval al een aantal favorietjes in de hv polo collectie
zitake schreef:Ik heb ook de standaard bomber, maar wil toch dit jaar iets anders. Ik had dit jaar dit heel stoere kingsland jasje gescoord
, maar ook nog een cavallo zomerjas, spooks bodywarmer en bijpassend fleece vest van spooks, dusja ik vind genoeg leuk.
Es kijken wat de nieuwe kingsland collectie te bieden heeft. Ik heb in elk geval al een aantal favorietjes in de hv polo collectie
MelanieB schreef:Die foto hierboven is iig een vest, is dus niet waterdicht enz. Is wel van een fijn stofje, heb dat vest ook in ander soort, zelfde stofachtig.
En ja, KL is duur, dus 140 voor een vestje is vrij normaal daar
MelanieB schreef:@Ghostattack, aha, naja ik zie die niet als een jas namelijk.Maar zijn wel fijn.
(Tenminste, kan ze dus niet als jas dragen op de scooter of met kouder weerdaarom ook jack zoals ze heten of ik noem ze simpel vest)
MelanieB schreef:Heb uiteindelijk gekocht:
Vliegendeken
Pikeur petje
Zweep dobert was alleen niet in aanbieding maar vond m mooi
2x vliegenspray
Bijzettouwtjes
2x kinbontje
2 tshirts KL
Vest KL