Wel goede, duidelijke foto's.Omschrijving vind ik geen vereiste, dat hoor ik toch ook wel als er contact op genomen wordt. Maar precieze stokmaat, vraagprijs, niveau qua africhting, braaf/niet braaf, flegmatiek/sensibel is wel handig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel goede, duidelijke foto's.
)
Lioony schreef:Vooral de foto's. Foto's van het rijden en liefst ook 1 van het hoofd.Wel goede, duidelijke foto's.
Omschrijving vind ik geen vereiste, dat hoor ik toch ook wel als er contact op genomen wordt. Maar precieze stokmaat, vraagprijs, niveau qua africhting, braaf/niet braaf, flegmatiek/sensibel is wel handig.

Lioony schreef:Vooral de foto's. Foto's van het rijden en liefst ook 1 van het hoofd.Wel goede, duidelijke foto's.
Omschrijving vind ik geen vereiste, dat hoor ik toch ook wel als er contact op genomen wordt. Maar precieze stokmaat, vraagprijs, niveau qua africhting, braaf/niet braaf, flegmatiek/sensibel is wel handig.
Zal wel even foto doorsturen.
Was inderdaad een leuk paard
Vind het leuk om ook beetje fototechnisch te kijken, of bepaalde houding die ik gaaf vind en dan zelf ook weer kan toepassen in mijn fotografie, maar dat staat natuurlijk allemaal los van het paard verder
)