ik heb net een paard gekocht, hij komt over 2 weken, hij is net goedgekeurt door een vee arts van de huidige eigenaren.Ik heb hiervoor nog 2 paarden bekeken en ik vertrouw marktplaats niet zo wat het paarden betreft dus ik heb vooral op sporthorses gezocht en op bokt.
Voor foto's van mijn nieuwe aanwinst, zie mijn profiel

Wat ik nu nog zoek is een goede verzekering...
Over mij:
Ik ben Corrina 16 jaar, zit in havo 4
Mijn ouders betalen de aanschaf van mijn paard maar veder deel ik hem met mijn zusje, samen betalen we alle andere kosten.
Dit betekent een goed balans vinden tussen school werk en het paard.
Maar we hebben vaker samenn leenpaarden gehad dus ik vertrouw er op dat het goed komt.
Wees inderdaad maar blij dat je nu klaar bent voor 200 en er niet nog meer geld in hebt gestoken, zie je dat zo'n keuring toch nog zin heeft! 
*
( ws komt het paardje hier echt pas over een paar jaar ofso, tot die tijd kan ik hier mijn tijd spenderen!
), Het belangrijkste vind ik inderdaad dat ik het paard niet in de weg zit, maar toch; het oog wil ook wat natuurlijk! 

Weet wel dat een paard waar ik ben wezen kijken eerst voor 15000 al verkocht was, maar toen bleek ie een chip te hebben en toen werd ie de helft.. Ik ben teon wezen kijken, maar mwa.. Was trouwens wel een goed paard! Een Ginus.