Priscilla__ schreef:En ik heb een mailtje gekregen met een bon die je kan uitprinten voor 20% korting in de winkel en een code voor de webshop van de Epplejeck.
Is voor alle Hyves leden!
http://beheerder-epplejeck.hyves.nl/alb ... file_Photo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Priscilla__ schreef:En ik heb een mailtje gekregen met een bon die je kan uitprinten voor 20% korting in de winkel en een code voor de webshop van de Epplejeck.
deflin schreef:DinkieToy schreef:EJ heeft 50% korting op alle winterjassen
Ook is de reflectie uitrijdeken in de aanbieding, die zag ik hier volgens mij laatst voorbij komen, iemand die 'm zocht?
*zucht* nogstééds niet bij de Aldi geweest
Zometeen hebben ze 'm écht niet meer![]()
niet handig
ik moest nog een reflectiedeken, die is nu in de aanbieding bij ej?
WhiteWoman schreef:paashaas heeft wel zwarte dressursingels voor een leuke prijs.
[EA-CO] GRATISVerzending + Uitverkoop Outdoordekens Kleding Hoofdste
Evelyne79 schreef:Dames, willen jullie wel ontopic blijven, vervelend dat die jassen er nog niet zijn en iedereen die een bal heeft van de Aldi veel plezier ermee maar dit is een topic voor de koopjes te laten weten niet om ze uit te diepen
unofficial79 schreef:Ik zoek nog regendekens 0 grams of max. 200 grams met een onderlengte van 135.
Ook zoek ik nog een stal deken in deze maat.
Weet iemand waar deze een beetje betaalbaar zijn?
unofficial79 schreef:Ik zoek nog regendekens 0 grams of max. 200 grams met een onderlengte van 135.
Ook zoek ik nog een stal deken in deze maat.
Weet iemand waar deze een beetje betaalbaar zijn?
jamiroquai schreef:Tuurlijk wel Pompidou2, de mensen zoeken koopjes en aanbiedingen. Als je een gewone regendeken zoekt, tik je dat gewoon in op google en heb je er 100.000, maar wel hele dure. Maar hier zitten prijsbewuste mensen die anderen de weg vragen.
Nog een aanbevolen site: Nika horseproducts, fijne dekens voor prijzen onder de 60 euro. Ook regendekens voor rond de 45 euro!
Is de service in engeland net zo gemakkelijk als in Nederland? Lijkt me lastig met terugsturen als er iets mis is. ( Heb ik bij Nika nog nooit gehad hoor, en ik heb er 3 dekens van.)
jamiroquai schreef:Tuurlijk wel Pompidou2, de mensen zoeken koopjes en aanbiedingen. Als je een gewone regendeken zoekt, tik je dat gewoon in op google en heb je er 100.000, maar wel hele dure. Maar hier zitten prijsbewuste mensen die anderen de weg vragen.
Nog een aanbevolen site: Nika horseproducts, fijne dekens voor prijzen onder de 60 euro. Ook regendekens voor rond de 45 euro!
Is de service in engeland net zo gemakkelijk als in Nederland? Lijkt me lastig met terugsturen als er iets mis is. ( Heb ik bij Nika nog nooit gehad hoor, en ik heb er 3 dekens van.)