Niet te weinig he

Naam:Ludwig
Afstaming: Bismarck/contor.
Geslacht: Ruin.
Kleur: Vos met aftekeningen. (witte voetjes +snebje en half wit rondje

Hoogte: 1.65 ongeveer .
Leeftijd:10
Hij loopt nu Z1 met winstpunten

Niet hem over slaan he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza"]
[quote="rooslover schreef:Twyford is volgens mij een goed bloed, Hij is ruin, ingereden en ingespannen..Is al iets aan de oude kant, € 900/1000
Jola schreef:Nou, dan doe ik ook maar eens mee:
Mistral, KWPN, 9 jaar, ruin, van Glendale (Nimmerdor) en aan moederszijde zitten John U to Berry en Marco Polo.
Ik heb hem pas 2 weken dus kan er nog niet zoveel van zeggen, ik denk dat hij op L niveau loopt? Springen zou hij niet kunnen maar met Nimmerdor erachter? (nog niet geprobeerd dus) Hij kan ook voor de kar.
Schofthoogte 1,73 mtr.
Superbraaf (opleiding bij de politie gehad), geen stalgebreken, trailer, dierenarts en hoefsmid is geen probleem, maar toch pittig met rijden.
Zowel klinisch als rontgelogisch (schrijf ik dat goed) goedgekeurd.
]
joostvangestel schreef:
Hallo, gezien het feit dat hij ruin is, maakt de bloedvoering niet zo heel veel meer uit. Zijn waarde komt vooral uit het feit dat hij een goede gebruikspony is. Hoewel Twyford een goede lijn is, moeten we wel weten dat er in Nederland en België relatief een heel hoog gehalte aan Twyford ponies is. Ik denk dat zijn waarde hoger is als gebruiksruin dan wat zijn waarde was geweest als dekhengst.
Kleintje schreef:En dan wil ik ook weleens weten wat jullie van mijn baby denken.
Het is een 3 jarige merrie, schimmel, Jazz x Hill Hawk xx
KWPN papier, klinische helemaal goed, niveau: zo groen als het maar kan.
]
Kleintje schreef:CielitoLindo, ik heb er weinig verstand van, maar ik ga een poging doen.
Engels volbloed, dus heethoofdje waar je mee om moet kunnen gaan. Een ruin, dus je kan er niet mee fokken. Hoogte vind ik vrij klein.
Laat onder het zadel, kan een voordeel zijn omdat hij goed is uitgegroeid maar het kan ook een nadeel zijn omdat hij te lang heeft mogen lanterfanteren.
Ik gok op zo'n 3000 tot 3500 euro (alhoewel de prijzen voor paarden op het moment gewoon stervenshoog zijn!)