Ze hadden vooral heeeel veel rijbroeken. Ze hadden ook 40% korting op de Anky-collectie. De hoofdstellen vond ik nogal tegenvallen. De strijklappen van HH waren maar 2 euro, dus dat is wel lekker goedkoop. Ook hadden ze de nieuwe eurostars (multistripe enz.) met 50% korting, dus dat was ook wel aantrekkelijk
waren er ook witte rijbroeken bij of alleen maar kleuren
raket
Geplaatst: 28-05-09 22:41
Ik was er ook, maar vond het erg tegenvallen. Eurostar zag ik er 2 liggen, cob veelzijdigheid. Verder heel veel rijbroeken. inderdaad zadels van slecht afgewerkt leer. en hele oude spullen. Mijn vriend heeft wel 2 rijbroeken gevonden, maar meer hebben we er ook niet gekocht. Ik kwam sowieso niet voor rijkleding. Ik zou er niet zo'n eind voor rijden. Bij de kassa sloegen ze ook 10E meer aan.
Ben ook geweest Nieuwe witte rijbroek met zitvlak gescoord Verder inderdaad die strijkjes voor 2 euro! Ze hadden alleen helaas die roze in full, ik denk dat ik meteen vam robin een trap krijg als ik die om zou doen Wilde ze in het bruin maar hadden alleen cob
ben net bij ruiterstad geweest het was werkelijk niks helemaal geen goede of leuke aanbiedingen es dekjes waren er niet alleen heel rijbroeken(lelijke) dus in totaal 60 km gereden voor niks