Waarschijnlijk beide
. Maar bij verkopers zie je het ook veel, de hoofdprijs voor paarden die de helft ervan nog niet eens waar zijn. Ken hier ook iemand die momenteel bijna 8 duizend voor een kapotte 16 jarige kruising die niets gepresteerd heeft vraagt
Elisa2 schreef:Iceprinces, ik ben benieuwd of je daar ooit echt achter gaat komen wat ermee gebeurd is. Dat gesjoemel met paspoorten bij export/ import is inderdaad niks nieuws.
Had heel snel antwoordt terug, had gehoopt dat er misschien een fokker of oude eigenaar bekend was waarvan ze ooit medicatie heeft gehad waardoor ze niet voor consumptie in haar engelse paspoort had staan maar helaas. Ze heeft in 2014 pas haar UK paspoort gekregen en omdat haar achtergrond toen ook al onbekend was dus die status gekregen (wat het ICS ook had horen doen ipv weglaten). Toen is de schatting van haar geboortejaar op 2006 gezet, kans is best aanwezig dat daar ook al wat van haar leeftijd is afgeschaafd. Enige bekende eigenaar was de handelaar uit Wales die het paspoort had aangevraagd, verder niets bekend, jammer maar te verwachten en meer info dan ik al had.
Zijn nog wel een een paar vage dingen die niet kloppen in het verhaal rondom haar nederlandse paspoort waar ik wellicht nog achteraan kan bij de handelaar/manege die deze heeft aangevraagd maar eigenlijk heeft dat verder ook geen meerwaarde. Ze gaat hier toch niet weg en weet nu gewoon zeker dat ze in engeland heeft gestaan en genoeg bewijs dat ze een rotleven heeft gehad. Dat daar zo'n ontzettend lieve pony van is gekomen snap ik ook niet, ben blij dat ik haar iig nog een aantal hele fijne jaren kan geven.