ikke schreef:PSvanLot schreef:Maar een jaarling op de foto zetten is vaak ook niet nuttig, juist omdat er dan nog veel kan veranderen. Een 2,5 jarige is heel wat anders.
Nee, ook op 2,5 jaar kunnen ze over dingen heen groeien.
Maar ze groeien niet over alles heen en aangezien er niet aangegeven wordt wat het precies is, is dat niet te beoordelen.
Op basis van de info die wel bekend is ben ik ook geneigd te zeggen: laat maar staan maar het is niet zwart-wit.
Ik zou echt nooit een paard kopen met het idee, misschien groeit ie er overheen. Leuk als je het dier nog lang kunt laten staan, je het zelf gefokt hebt/voor een schijntje kunt kopen, maar met een 2,5 jarige wil je toch binnenkort al aan de slag.
Langs de andere kant ken ik hem ook wel niet als iemand die zwaar tilt aan kleine dingen.
ik had het je zo gegund en geduimd voor je!
Is toch anders als je op bokt vraagt hela bij welke kliniek moet ik zijn voor goede keuring in omgeving X. Dus is weer extra stressfactor, zeker omdat mijn veearts hier zoveel belang hecht aan de klinische keuring. Ik met mijn ideëen ook altijd!
ik ga duimen voor je dat de nieuwe foto groen licht geeft, je hebt het zo verdiend!
), zit je er alsnog mee
en dat maakt ook weer minder onzeker.
in Polen zit een ( Nederlandse ) IJslander fokkerij. Ze zaten eerst in Drenthe. Toen kende ik ze echter nog niet. Vanwege de ruimte zijn ze naar Polen verhuisd. De fokker heeft nu 100 hectare grond en een goed bestaan opgebouwd daar. Je kunt er ook heel goed vakantie vieren als toerist en onder begeleiding rijden op de paarden. In de prachtige omgeving