JudithO schreef:Ik kan me zo niet voorstellen dat dat lekker zit haha. Maar goed, ik heb het nooit geprobeerd, dus ik geloof je graag! Hopelijk komt het goed met die converter. Het is net de Franse post
Interessante update weer. Super leerzaam altijd om te zien hoe zo'n kudde zich ontwikkeld. Nu Poupetje er nog bij en klaar.
Het zit heerlijk, lekker opgesloten.
Ik hoop echt dat het met Petje beter gaat gaan. Het is nog maar twee weken, er is dagelijks nog wat aan het veranderen.
balance schreef:Een hele update. Ik ben heel benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld. Heel apart zadel, ik ben benieuwd hoe je het rijden ermee gaat ervaren.
Ik ben ook benieuwd. Het zit echt lekker, maar het kan misschien met rijden heel anders zijn.
Tinka schreef:Eigenlijk moet je een speciale pad voor boomloze zadels hebben, met ruggegraatvrijheid. Ik zou anders even bij agradi kijken, die heeft lage verzendkosten en goedkope singels, kan je gewoon een Engelse kopen.
Pads voor boomloos hebben ze misschien ook wel bij Kramer.
Goedkope Engelse singel kopen is wel slim voor the time being.
Ik heb deze pads altijd gebruikt onder mijn westernzadels. Ze liggen plat op de rug en het zadel er boven op. Ik trek aan het begin van het rijden bij het opzadelen de pad wel in de kamer van het westernzadel, maar het zakt altijd weer plat. Ik heb geen drukplekken gehad en ze gebruikt op 3 verschillende paarden. Ik kan wel aan die zadelmaker van inky vragen of zij nog pads kunnen adviseren.