Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robbie88 schreef:Wie zocht nou een leuke allrounder?
StalNollie schreef:Een cranio behandeling kan er ook voor zorgen dat ze spanningen beter af kunnen vloeien. Dat zou ik dan ook zeker adviseren dit eens te laten doen.
_Tarzan schreef:StalNollie schreef:Een cranio behandeling kan er ook voor zorgen dat ze spanningen beter af kunnen vloeien. Dat zou ik dan ook zeker adviseren dit eens te laten doen.
Deze tipecht heel erg bedankt StalNollie, je tip bleek dé sleutel te zijn naar succes.
Na de behandeling is Rambo zoveel relaxer en ontspannender geworden, de hele spanning in z'n lijf lijkt verdwenen, zowel in de hand als onder het zadel. Ik kan weer normaal met hem rijden, we kunnen met lange teugel rijden en we kunnen weer genieten samen!
Ookal was ik zeer sceptisch over hoe zo'n behandeling zou kunnen helpen.
Echt duizend maal dank voor deze tip!
Babootje schreef:Bij die van ons deed t niks. Ik dacht dat t maar wat meer rust in t hoofd zou geven bij die adhd-er. Maar helaas. Simpel magnesium doet nog t meest.
Sababber schreef:Ik heb eerder nooit een paard zelf laten keuren. Ik heb alvast geïnformeerd bij de betreffende kliniek over het paard in kwestie. Ik wil graag volledig gekeurd hebben en indien nodig extra foto’s van ook nog de C6 halswervel om ECVM uit te sluiten. Wat zijn normale prijzen tegenwoordig voor klinisch + röntgenfoto’s been/hals/rug?
Hoe goed word er klinisch ook naar ogen gekeken?
Sababber schreef:Ik heb eerder nooit een paard zelf laten keuren. Ik heb alvast geïnformeerd bij de betreffende kliniek over het paard in kwestie. Ik wil graag volledig gekeurd hebben en indien nodig extra foto’s van ook nog de C6 halswervel om ECVM uit te sluiten. Wat zijn normale prijzen tegenwoordig voor klinisch + röntgenfoto’s been/hals/rug?
Elisa2 schreef:Misschien stal Cloverhof? Jullie zoeken niet perse een sportpaard toch?
manic schreef:Ik was €600 kwijt voor klinisch en rontgen incl hals/rug bij een mobiele aanbieder kop van Overijssel. Bij kliniek liep het al snel tegen de €1000. Of de extra foto’s voor ECVM ook kunnen weet ik niet. Ik dacht dat die uit een hele aparte hoek genomen moesten worden. ECVM kan ook in de voorste ribben zitten toch? En als je dat erop willen hebben, wil je dan SI niet ook gelijk meenemen? Dan zal het bedrag wel snel omhoog schieten alleen denk ik.
Ogen zijn inderdaad bij mij bij de klinische ook meegenomen. Hangt van de arts en of het paard een beetje meewerkt af hoe uitgebreid ze een en ander doen.