Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pien_2010 schreef:Wending om de voorhand is een mooie klassieke oefening voor het jonge paard om dat probleem te tackelen. Chris en jij kennen die oefening vast. Niet verwarmen met de M oefening (wending om de achterhand).
GUSTIxBILL schreef:pien_2010 schreef:Wending om de voorhand is een mooie klassieke oefening voor het jonge paard om dat probleem te tackelen. Chris en jij kennen die oefening vast. Niet verwarmen met de M oefening (wending om de achterhand).
Mag ik weten hoe deze oefening helpt voor souplesse, hand volgen en gedragenheid ?
Ik ken deze oefening vooral als controle over de plaatsing van de schouder.
Edit: zelfde dus wat Kathleen zegt.
misschien in een later stadium wel. Maar met wat hij nu kan en waar zijn ‘zwaktes’ liggen heeft het niet mijn voorkeur. Maar opnieuw: dat gaat over Joy op dit moment. 

als manlief niet gezegd had ‘ga ff rijden met uw baby’ was ik niet eens op gestapt denk ik. 
even alles achter je laten en gewoon zijn.

) dus geen ramp maar het is een zware week geweest met een paar dingen waardoor ik even over mijn toeren was. Ik weet dat de natuurlijke aftakeling van mijn hersenen voor mij vroeger voelbaar zal zijn door mijn letsel. Daar ben ik toen al voor gewaarschuwd en als ik zulke domme dingen doe is het voor mij altijd de vraag of ik gewoon een menselijke fout gemaakt heb of dat mijn hersenletsel me in aan het halen is…
linker galop is nu moeilijk en het voelt altijd een beetje alsof ze zich af vragen of ik wel weet wat ik wil als ze op beide kanten even goed moeten zijn.
ik zou zweren dat Joy soms denkt ‘maar je hébt toch 1 kant waarin ik goed galoppeer wat zeur je nou.
‘
)
Ook gewoon die merries met hun veulens… twee veulens waren elkaar aan het etteren. De moeders murmelen en de twee hooligans gingen braaf naar hun moeder. Die communicatie kan ik zo van genieten. 

3 links en 2 rechts. 

dus joy zijn broer/zus is besteld. _o-
(Sam staat nu even met Gamiro van Lauren en Rêve veroorzaakt hopelijk geen chaos de komende 24 uur.
GUSTIxBILL schreef:Meestal word zo iets ingenaaid week voor veilig datum![]()
Mijn arts doet het gewoon niet, anders had ik het voor haar veiligheid en mijn rust wel gedaan. Zeker omdat ze het niet echt waarnemen normaal.
Zou vergelijkbaar moeten zijn met een piercing.
enfin kunnen wel maar je kan er maar zoveel tegelijk in de gate houden.