Lekker ook om even op en in het water te gaan. Dragen jullie geen zonnebril buiten? Ik krijg instant hoofdpijn bij de foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JudithO schreef:Heerlijk dat filmpje. Geweldig om zo'n oud kasteel te kunnen ontdekken. Die stallen deden me denken aan de film van Black Beauty haha.
Lekker ook om even op en in het water te gaan. Dragen jullie geen zonnebril buiten? Ik krijg instant hoofdpijn bij de foto'smaar ik kan ook weinig hebben wat dat betreft.
fardoe schreef:Mooi filmpje, prachtig kasteel en heel zonde dat zoiets in verval raakt.
fardoe schreef:Heerlijk die merries zo bij elkaar en zo blij met mijn ruinen , nu ik dat merrie gedoe weer zo hoor.
Echt een heerlijke kudde zo bij elkaar Monique
JudithO schreef:Dat ziet er heel goed uit! Je kunt wel zien dat Prisca dit grapje eerder heeft gedaan.
En goed ook om te zien dat Callas nu zo dicht bij Prisca staat. Kliermuts haha!
Emj_23 schreef:Ik was je topic helemaal uit het oog verloren. Heb gisteren filmpjes bijgekeken sinds eind februari en hier 7 maanden bij gelezen. Wat is er veel gebeurd! Prachtig filmpje van Unique, een mooi eerbetoon aan een mooi leven samen. Jullie stulpje is echt prachtig aan het worden. En zo fijn dat er weer echt een kleine kudde kan ontstaan.